Roelke_ schreef:Ha, ja dat was ik! Waar zat jij dan?
Ik ben benieuwd naar je foto's!
Wij zaten idd op die andere tribune, 3e rij en er zat zowat heel de tijd niemand voor ons

Heb je zelfs op de foto staan zag ik
Dacht "die moet ik effe onthouden!"Mijn foto's komen vanavond
Qua afstamming is ze nogal een apart verhaal. Moederlijn die terug gaat naar 1 van de eerste stammoeders van oostenrijk (en ook van beieren) en een moeder die maar 1 levende nakomeling op de wereld heeft gezet. De merrie is 2 keer gedekt, maar kreeg de 2e keer een veulen dat na 2 maanden dood ging door een hartstilstand wat mogelijk erfelijk kon zijn. Daarom is er toen niet mee verder gefokt. Waar Ewalda's vader gebleven is weet niemand, ook niet in oostenrijk. Hij heeft een aantal nakomelingen waaronder 2 goedgekeurde zonen, maar was ineens spoorloos. Is nooit meer op de keuring verschenen, maar ook nooit uitgeschreven of afgekeurd. Ook is hij na die tijd nergens anders ingeschreven. Ewalda zelf is volgens de maatstaven inteeltvrij en de enige hengst uit haar moederlijn die ook in nederland voorkomt is liz afghan. Haar vader is een halfbroer van Nissan, maar ook daar houdt de verwantschap aan nederland wel op. Gelukkig heeft ze inmiddels wel een mooi aantal nakomelingen opgebouwd hier.
4 generaties inmiddels.

maarre vond dat iedereen het super had gedaan en Alves zag er stoer uit de ervaring kunnen ze niet afnemen
, erg mooi!!!
haha, maar er waren er idd meerdere die er uitsprongen.. en andere weer helemaal niet!

) schoppen in zijn maag! Hij hing zich bijna op aan de staldeur.