Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Wil je wedstrijden gaan rijden dan Joke?
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Heb ik ook hoor. Maar zwarte laarzen zijn altijd handig. En op dit moment geen geld voor bruine.
Ik wil ook nog donkerblauwe als ik ga starten.
mag niet heaJe mag alleen zwart op wedstrijd
_karin_ schreef:
Jotee schreef:knabbelgirl schreef:
mag niet heaJe mag alleen zwart op wedstrijd
Blauw met dressuur wel toch?
_karin_ schreef:
Paar foto's van mij en Donja gekregen die in juni zijn gemaakt en nooit allemaal heb gekregen.
_karin_ schreef:Doel je op mij Joke?
Jotee schreef:Ik wil best bruine laarzen, maar dan echt chocobruin. En die zijn duuuuuuuuuur! Bovendien vind ik heel veel bruin iet mooi!En als ik wedstrijden ga starten, met welk paard dan ook dan moet ik nog een keer om rijlaarzen. Denk niet dat m'n ouders dat zo leuk zullen vinden!
knabbelgirl schreef:mag niet heaJe mag alleen zwart op wedstrijd
Jotee schreef:_karin_ schreef:Doel je op mij Joke?
Ja!
_karin_ schreef:Dankjullie!
I'm too sexy for my shirt!
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ik wil best bruine laarzen, maar dan echt chocobruin. En die zijn duuuuuuuuuur! Bovendien vind ik heel veel bruin iet mooi!En als ik wedstrijden ga starten, met welk paard dan ook dan moet ik nog een keer om rijlaarzen. Denk niet dat m'n ouders dat zo leuk zullen vinden!
Lipica
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:mag niet heaJe mag alleen zwart op wedstrijd
Donkerblauw mag zeker wel
_karin_ schreef:Jotee schreef:
Ja!
Nouja ik weet niet hoe ver dat van Katlijk af ligt, maar ik zou best willen hoor.Ik wil alleen al zoveel inde zomer en je moet natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk kunnen rijden om met mij als perfetionist samen tekunnen werken. Ik moet natuurlijk wel mijn eigen kunsten weg kunnen werken met een fantastische partner.
knabbelgirl schreef:niet van laarzen
ik heb iemand de ring uitgestuurd zien worden op een selectie omdat het niet mag
lotteluvah schreef:Ik ook niet
Hebben jullie ook altijd dat je haar pas goed zit als je naar bed gaat?
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:niet van laarzen
ik heb iemand de ring uitgestuurd zien worden op een selectie omdat het niet mag
Appart dan dat er meerdere bokkers zijn die dressuur starten met blauwe laarzen