Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Goedemorgen.
Ik lees alles wel terug als ik tijd heb want ik ben echt kappot.
Zo naar school en allerlei toetsen, de hele week. Dus ik moet heel veel leren en weer niet of ik tijd heb voor bokt.
Gister is alles wel goed gegaan. Alleen jammer dat de nieuwe organisatie het bar slecht geregeld had.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Morgen niet naar school, maar naart ziekenhuis voor me knie (eindelijk). Dus ben benieuwd
haa die moon.. ga verder lezen hopelijk staat er iets over je knie in
Naomi_Haffie schreef:
Babsie_Flash schreef:Ik heb een vraagje... Normaal maak ik de paarden op hun 4e zadelmak (dat je in de bak op het paard in stap, draf en galop rond kan rijden, meer niet) en als ze 5 zijn komt het echte werk (naar de les, dressuren, wedstrijdje, etc). Misty wordt in 2008 4 jaar, ze is nu dus 3 en half. Je moet haar flink bezig houden anders heeft ze de neiging om te kribbebijten. Gisteren en eergisteren heeft ze de hele tijd in de wei gestaan, dan heeft ze niet genoeg beweging gehad en gaat ze de hele nacht lawaai maken: ik denk dat ze op haar bak bijt. Ze moet echt wat doen elke dag. Vandaag heeft ze in de wei gestaan en heb ik haar gelongeerd. Dan is ze haar energie kwijt en is ze 's nachts stil.
Zal ik bij haar eerder op haar gaan rijden dan de 4 en 5 jaar die ik nu aanhoud?
Lous schreef:Hallo allemaal!!!
Hierbij even snel een berichtje vanuit het zonnige Palma Nova op Mallorca!!!!
Het is hier alleen maar zon en heerlijk weer. Ongeveer 15-20 graden.
Iets te fris voor het strand of het zwembad, maar voordat we weg gaan gaan we dat zeker nog even doen.
Begin al een beetje bruin te worden![]()
Hoorde dat het in Nederland aardig koud is, nog een beetje uit te houden??
Tot de volgende keer en anders tot volgende week maandag!!!
Sanchowtju schreef:Ja, ik woon in Renkumgeen idee of dat dicht bij jou is, woon je ook in gelderland in de buurt van Arnhem?
![]()
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:dat is erg moeilijk idd heb je foto van die eurostar?
Kan ik zaterdag langs komen om het setje op te halen?hebben we een meeting!
dlientjuh schreef:sinterklaas
Monica_86 schreef:Dorien succes bij de orthopeed!
dlientjuh schreef:ontdek mij
OMG DEZE FOTO VAN MIJ IS ZOOOO LELIJK
dlientjuh schreef:later ga ik mijn neus verbouwen
dlientjuh schreef:ja echt welkijk dat ding dat uitsteekt
dlientjuh schreef:voor de mensen die willen afvallen
ga naar tsjechie het eten is daar zooo niet te vreten dat je ervan gaat sonja bakkeren
HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??
dlientjuh schreef:ikke ook
morgen vroeg een afspraak bij de orthopeed
moet om 7 uur al in de auto zitten
tot mogguuuhh
Sanchowtju schreef:HAFxGEK schreef:ik vind trouwens die eerste mooi, bewerkt ofzo??
idd, die eerste foto is erg mooi, apart sfeertje, wat heb je daar precies mee gedaan?