Pff ik fietste vanmiddag weer langs de wei van mijn oude verzorgpaardje en ik miste dr ineens weer echt super erg.. Dacht echt dat ik nooit meer zo van een paard zou kunnen houden als ik van haar heb gedaan, maar gelukkig hou ik nóg meer van Andor
Vind het toch nog steeds jammer dat ik niet weet waar ze nu is, vooral toen ik dat schattige veulentje daar weer in de wei zag liggen(die man heeft alleen paarden voor de fok, dus alleen merries en zodra de veulens groot genoeg zijn gaan ze weg en de merries worden meteen weer volgeduwd..). Hoop echt dat ze 't goed heeft, t was echt mijn vriendinnetje, heb nooit wat met merries gehad, behalve met haar haha
farahtjuh
Geplaatst: 05-06-14 11:38
wauw echt respect voor de bijleesposten dat ga ik vandaag zeker niet redden.
allereerst welkom voor de nieuwen ik ben Doranka
springen met een dressuurzadel is niet bevorderlijk idd maar voor een keer maakt dat niet uit niks er van faith lekker bij de paarden blijven rijden
het niet groeien van voetjes ken ik vreselijk fanny heeft dat ook en nu heeft ze voor ook nog haar ijzers los. en ze brokkelen echt zwaar snert is dat. als ik ook een oplossing wist dan deelde ik die graag maar ben die nog steeds aan het zoeken
gaaf al die dekjes ga ik maar niet doen dan zijn we zo bij pagina 500
super dat vrouwke zo lekker liep top hoor
kimberly hoezo jaloers op mijn rij verhalen ? jij kunt ook lekker sturen ?
leuke dekjes noa! hij kan springen marieke! ik vind hem echt groot lijken mooie fotos van fitany
nou me wedstrijd ging op mijn gevoel zo slecht.. inrijden ging heel poedersuiker ging alle kanten op.. en de proef zelf ook ze kwam steeds omhoog steeds kijken naar de andere pony.. volgende keer ga ik weer alleen maar toch 2 winstpunten er bij en was ook nog 2de
gewoon tijdens me proef even schudden..
galop ging echt heel ontspannen en rustig, wordt steeds beter!
Het is hier idd heel stil, foei foei foei jullie kunnen ook niet zonder mij he
Heb t heel leuk hiero, zït op een supercute pony genaamd Wiske, is t eerste ponykamp dat ie loopt en nog heel gevoelig. Vrijdag in de bak gynmastiek en spelletjes gedaan, zaterdag ochtend springen en zaterdagavond een rit van 1,5 uur op t strand! Dikke spierpijn hiero hah. Vandaag rit van 4 uur! En morgen alweer naar huis. Kan helaas geen foto uploaden sorry
Ziet er goed uit faith! Middendraf is ook altijd mijn moeilijke punt op wedstrijd.
Fijn fabienne dat hij lekker liep!
Ik heb het natuurlijk al in de app gevolgd, maar echt super leuk noa! ook weer even wat anders als een hafje. (al ben jij natuurlijk ook starwien gewend)