Oe, wat een gaaf deken.. Wij houden van roze Ik ben een tijdje afwezig geweest dus comment even alleen op de laatste foto's maar in het algemeen, wat een fantastische plaatjes weer. Wat boffen we toch met onze goudlokjes
@Chasey & Balou wat ziet er dat gezellig uit, als ik zulke rij foto's zie denk ik wel eens was Sky ook maar zover.. Helaas wachten wij braaf nog een jaar of twee (dan is ze 5)
Amazone: ach knappe Willem in love. Wendyshet: zebra hafje Surion: knappe merrie. Balou: rijden ziet er super uit. Chasey: ik blijf fan van jullie. Geweldig. Silby: lekker relaxen Tristan: weer lekker bij zijn vriend Istri: mooi roze is niet lelijk. Hou van roze Haha
Hier gister lekker buiten wezen rijden met de blondjes alleen vandaag Peep niet in orde.. schrikachtig, onrustig, bokken stijgeren en weg rennen en mega trillen. Temp goed en niks gebeurd.. heel vaag
Marlis, hoe is het nu met peep? Al weer in orde? Trillen oveR?
Wendy1987, zo die is weer mooi wit. Moet ik ook eens bij Nick doen.
Wendyshet, Wat is er loos dat ze moet stappen? En lekker gewassen ook zie ik.
Tristan, ohh wat fijn lekker naar het water!
marjank1987, Ze heeft een licht kleurtje he? Of lijkt dat zo.
Marloes (dochter van 4) heeft maandag avond een lesje gehad op Nick. Gewoon bij ons in de paddock. Lesje sturen, moeilijk in het begin maar uit eindelijk lukte het en was ze helemaal gelukkig!
En als afsluiter op het blok sturen en er via de kont af glijden
marjank1987, Ze heeft een licht kleurtje he? Of lijkt dat zo.
Ze lijkt op het moment vrij licht te worden ja... moeders is ook vrij licht papa daarentegen is weer vrij donker. Maar we gaan het zien het is nog een toverbal ze heeft ook nog best veel wintervacht. De haren op de hals zijn weer vrij donker . Ik vind ze donker mooier maar ach al was ze paars geweest weg gaat ze toch niet meer
Wat een braver is die Nick toch
amazone77
Geplaatst: 11-04-18 21:24
Marlis, wat gaaf zeg!! Ik weet nog goed dat ze geboren werd en nu zit je er op haha super!!
Mooie foto's allemaal weer. Hier erg druk, en lekker in de weer met mijn gouden vriend
Hij doet het écht super goed,glanst weer als vanouds.