Miiejs schreef:De huizenmarkt is echt een drama, ben blij dat ik vorig jaar al ben gaan samenwonen!
Ik woon nu ook 2 jaar samen. Wel een koophuis, maar was bepaald niet makkelijk om aan een hypotheek te komen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Faringo schreef:Ik kon in mijn eentje (2 jaar geleden) een hypotheek krijgen van 100.000 euro. Tja en daar koop je echt heel weinig voor behalve flats die over een aantal jaar gesloopt worden. Nu woon ik in een erg leuke huurflat uit 1997 voorzien van alle gemakken (zou d'r oud en bejaard kunnen worden zeg maar). Mocht ik dan ooit iemand leren kennen met een koopwoning hoef ik ook alleen maar mijn huur op te zeggen en ben ik weg.
. Lous schreef:Faringo schreef:Ik kon in mijn eentje (2 jaar geleden) een hypotheek krijgen van 100.000 euro. Tja en daar koop je echt heel weinig voor behalve flats die over een aantal jaar gesloopt worden. Nu woon ik in een erg leuke huurflat uit 1997 voorzien van alle gemakken (zou d'r oud en bejaard kunnen worden zeg maar). Mocht ik dan ooit iemand leren kennen met een koopwoning hoef ik ook alleen maar mijn huur op te zeggen en ben ik weg.
Dat is idd zeer handig.
Wij wonen nu ook in een flat, van alle gemakken voorzien en plaats voor gezinsuitbreiding (wat we wel graag willen in de komende jaren), maar als er een tweede zou komen zouden we toch op zoek moeten naar een rijtjeswoning. Vind kinderen op een flat persoonlijk niets.
Lang leve de auto!
Miiejs schreef:Wij zijn maar gelijk in een eengezinswoning gaan wonen, 3 slaapkamers dus we zouden er niet meer weg hoeven in principe.... Woon in de winkelstraat kan kruipend naar de AH, kruidvat, hema ed. Echt ideaal!
Heb trouwens ook gewoon een vast contract maar een waardeloze vent als baas... Echt zo iemand kom je volgens mij maar echt zelden tegen
Lous schreef:Miiejs schreef:Wij zijn maar gelijk in een eengezinswoning gaan wonen, 3 slaapkamers dus we zouden er niet meer weg hoeven in principe.... Woon in de winkelstraat kan kruipend naar de AH, kruidvat, hema ed. Echt ideaal!
Heb trouwens ook gewoon een vast contract maar een waardeloze vent als baas... Echt zo iemand kom je volgens mij maar echt zelden tegen
Een rijtjeshuis was hier in Breda financieel toen nog niet haalbaar, nu ook nog even niet, maar we zien wel wat er gebeurt.
Maarre je maakt me nieuwsgierig, vertel.....
welkom Hanke

Lous schreef:Miiejs schreef:De huizenmarkt is echt een drama, ben blij dat ik vorig jaar al ben gaan samenwonen!
Ik woon nu ook 2 jaar samen. Wel een koophuis, maar was bepaald niet makkelijk om aan een hypotheek te komen.