Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ympi schreef:Zazalover, spannend zeg al die verhalen!
Jodie: denk dat wei = beweging net wel goed is tegen hoefbevangenheid. Kan je hem niet op een kale wei zetten of eentje waar niet zo heel veel gras meer op staat?
Marga, héél spannend! Ik heb persoonlijk wel niet zo goede ervaringen met die kliniek. Nu ja eigenlijk maar met één van de dokters en in kader van keuringen, dat hij eerder zei wat je wou horen dan dat hij de waarheid zei... Maar in dit geval zal alles wel netjes en correct verlopen! Heel veel succes met Crispy! En laat ons iets weten eh?!
PS: woon je nabij de grens misschien?
Ympi schreef:arankeng schreef:Welkom terug Jodie! Genoten van je vakantie?
Ik moet denk ik maar alvast aan het feit gaan wennen dat ik niet meer zo lang bij Sandra en Amber zal zijn, ik wil niet dat het over gaat maar het stopt een keer.
Dat klinkt niet zo fijn... Je weet dat je hier altijd terecht kan eh!
Ympi schreef:Die van mij loopt nu in het bruin... Vind ik erg mooi, met een lichtblauw biesje... Hangt er ook wel wat vanaf welke kleur je Haf heeft, donkerder of lichter?
Hoe komt het dan dat je naar België komt Marga?
Ympi schreef:Zazalover, spannend zeg al die verhalen!
Jodie: denk dat wei = beweging net wel goed is tegen hoefbevangenheid. Kan je hem niet op een kale wei zetten of eentje waar niet zo heel veel gras meer op staat?
Marga, héél spannend! Ik heb persoonlijk wel niet zo goede ervaringen met die kliniek. Nu ja eigenlijk maar met één van de dokters en in kader van keuringen, dat hij eerder zei wat je wou horen dan dat hij de waarheid zei... Maar in dit geval zal alles wel netjes en correct verlopen! Heel veel succes met Crispy! En laat ons iets weten eh?!
PS: woon je nabij de grens misschien?