Leuke hafjes komen derweer voorbij, moet nodig weer wat foto's maken van mijn maflingers
@ xkimmx: Die manen! om jaloers op te worden Balen van de peesblessure zeg!
@ CoronaLime: Ik had al in je topic gespiekt, maar ik zeg het nog maar een keer. Wat heb jij een knappe haflinger! vooral in je topic zie je dat ze een goede springtechniek heeft
@ Nessie: Woldertje
S_uus
Mooie foto's voorbij zien komen zeg! Ik post wat minder foto's, heb ontzettende ruzie met mijn google chrome Die wil de url niet kopieren van waar ik mijn foto's normaal upload.. Maar hier nog 2 van de shoot die ik gehad heb met Shanti
Suus, ik heb ook nog foto's van asra @ bestgaand, zal ze binnenkort even posten
Fee_
Geplaatst: 28-08-11 21:12
M'n haffie was vandaag stout maar met m'n nichtje en neefje was ze gelukkig heel braaf.. Totdat we weer naar huis gingen, zo had ik d'r echt nog nooit meegemaakt.. Heb er een stuk naast gelopen omdat ik het gevoel had dat ik d'r niet meer kon houden, dus langs de weg er maar afgegaan en op een onbewoond weggetje maar weer opgestapt..
Maar met de kindjes op de rug is ze zooo braaf. Nichtje heeft nog een stukje gestapt en neefje vond het stilstaan al spannend genoeg.
Kim: Lekker dan een peesblessure! Ze ziet er inderdaad blij uit Staat ze nu samen met een vriendinnetje? Vind het nog steeds erg jammer dat ze weg is bij ons op stal maar die foto's maken een hoop goed!
Nessie
Geplaatst: 29-08-11 00:21
@felinetibor; Leuke foto's met je nichtje! @Viet; Die 1e is leuk, 2e fijn ontspannen @amazone77; Lieve oortjes heeft hij zo op die foto
Gisteravond (paar uur terug dus) een paar foto's gemaakt van de paardjes.
Wolder en onze KWPN Nessie
Goldy @ een heel voorzichtig middendrafje want het gras was heel nat (gingen hierna ook maar weer naar binnen) En wat zit ik SLECHT! Val er nog net niet van de achterkant af. Steek ik eens niet m'n benen naar voor, zit ik alsnog in stoelzit
Ik wacht eerst alle foto's af voor ik een topic maak over Ermelo en dus alles upload. Maar hier al wel een paar (nog onbewerkte ) foto's van Asra en zijn vader Allacher.
Knap koppie van Peepsie met een gaatje in haar neus(denk 1 a 1.5 cm diep) Kyrtje
Emori
Geplaatst: 29-08-11 12:14
Ik lees altijd mee, maar heb nu ook eindelijk weer leuke foto's om te plaatsen
Gave foto's allemaal! Wolder op ermelo, idd woeste manen Haflinger met gaatje in neus Asra met papa en op Ermelo! Brave haflinger met kindjes, hier moeten mijn neefjes ook altijd op Macho Die laatste van Nibbit wat lief!
Neefje van Nibbit, Macho Door Sita_
Door Carlijn Clemens
en er waren 12 fotografen dus bereid je maar voor op meer foto's