Mijn ouders zouden eigenlijk vorig weekeind komen, maar die haden opeens besloten nog een weekje langer te blijven, en komen nu dit weekeind...
Zoals ik laatst al zei gaan er hier een aantal dingen niet zoals het hoord. Wie het echt wil weten, mag me bp'en. Maar eigenlijk heb ik het er liever niet over zo op internet.
Ik heb er gistere iig een gesprek over gehad met mijn opa en die adviseerd mij om zo snel mogenlijk uit huis te gaan. Jullie kennen mijn opa niet (nogal logies

Dat is nu dus ook wat ik aan het doen ben. Ik ben opzoek naar een leuk appartementje wat ik kan huuren, wel in de buurd van mijn ouders...
Mijn opa is ook heel bang dat we hem niet meer willen zien hierna, wat natuurlijk onzin is. Hij is de laatste opa die ik heb, en mijn opa is heilig voor me. Ik heb nog nooit met zoveel resepct tegen een man opgekeken als hem, en hij is al niet zo groot

ach, het is op dit moment gewoon heel erg veel stress in de huishuiden. Het is niet goed voor mijn gezondheid, of mijn geestelijke gesteldheid. Dus hier moet ik aan ontsnappen...