Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoonWencke schreef:Heb al wat foto's voorbij zien komen. Ik ga morgen pas weer naar huis, maar heb al wel een aantal op de laptop gezet. Morgen als ik thuis ben, kan ik ze op de juiste laptop zetten en gaan uitzoeken.
Vandaag dus bij de cross alle combinaties op de foto gezet. Foto's komen op http://moniqueslegers.webs.com
Aranel schreef:Lianne volgens mij heb ik jou niet gezienHad me voorgenomen dat ik jou ging herkennen, omdat Lita van die schattige manen heeft dus makkelijk te herkennen is
DDW1190 schreef:Ik bewerk ze ook niet. Kan het niet eens, dus wat je ziet, is wat ik heb gemaaktik bewerk de foto's niet! ik zet gewoon alle foto's tegelijk erbij!
Amigo_ schreef:Tijdens het 70 of het 90cm springen? Ik wilde eigenlijk in het parcours gaan staan (had ook al een plaatsje uitgezocht), maar helaas bleek mijn reservebatterij leeg te zijn, dus toen heb ik ze ter plaatse even op moeten laden, maar niet kunnen gebruiken. Bij 90cm stond ik wel, bij het juryhokje in de buurt, en heb ik foto's gemaakt.Wie weet trouwens wie er gister tijdens het springen stond te fotograveren?
Mistymuis schreef:Sowieso met Jodi en Shinda (die er dus was afgevallen), maar ik weet niet hoe ze hier op Bokt heet. En bovengenoemde dus ookIk zat samen zowiezo met een bokker ik moest om 15:15 rijden.
Amigo_ schreef:Caithlynn.. jij zat ook bij mij in de groepwist niet dat je ook op bokt zat.. Je pony deed het erg leuk trouwens!