Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die trouwens wel leuk zijn geworden! MoonWencke schreef:Heb al wat foto's voorbij zien komen. Ik ga morgen pas weer naar huis, maar heb al wel een aantal op de laptop gezet. Morgen als ik thuis ben, kan ik ze op de juiste laptop zetten en gaan uitzoeken.
Vandaag dus bij de cross alle combinaties op de foto gezet. Foto's komen op http://moniqueslegers.webs.com
Liet stond er super aan, wat ik 10 minuten voor dat ik de ring in moest nooooit had gedacht
Dit resulteerde in 2x 1ste van de L2 met 191 en 197 punten
De L1 en L2 werden samen verrekend, dus hoeveelste ik uiteindelijk ben geeïndigd in de 1ste proef weet ik niet..
En toen we zelf naar voor mochten wilde ze al helemaaaal niet meer stilstaan
Steeds met die kop gooien, opzij willen en mij uit het zadel trekken
... maargoed!

Aranel schreef:Lianne volgens mij heb ik jou niet gezienHad me voorgenomen dat ik jou ging herkennen, omdat Lita van die schattige manen heeft dus makkelijk te herkennen is
Ze had nu ook knotjes.. Ik stond met de prijsuitreiking naast Janise, maar dat zul je vast niet gezien hebben
Ehm, Lita was verdomd irritant met het opstellen, ik moest net iets voor jou dressuur rijden geloof ik en verder zou ik niet weeeeeten waar je me gezien zou kunnen hebben..
wist niet dat je ook op bokt zat.. Je pony deed het erg leuk trouwens!
Heb alleen buiten vriendinnen niet heel veel anderen op de foto gezet. Zal eens kijken of er nog wat tussen zit! Heb zoiezo ook 2 filmpjes van de parade en 2 van het wilhemus
DDW1190 schreef:Ik bewerk ze ook niet. Kan het niet eens, dus wat je ziet, is wat ik heb gemaaktik bewerk de foto's niet! ik zet gewoon alle foto's tegelijk erbij!
Alleen op mijn website worden ze wel verkleind en copyright erop gezet met bordermaker. Niet helemaal geweldig voor de kwaliteit, maar een stuk minder arbeidsintensief dan 3 jaar geleden alles handmatig met Paint veranderen 
Amigo_ schreef:Tijdens het 70 of het 90cm springen? Ik wilde eigenlijk in het parcours gaan staan (had ook al een plaatsje uitgezocht), maar helaas bleek mijn reservebatterij leeg te zijn, dus toen heb ik ze ter plaatse even op moeten laden, maar niet kunnen gebruiken. Bij 90cm stond ik wel, bij het juryhokje in de buurt, en heb ik foto's gemaakt.Wie weet trouwens wie er gister tijdens het springen stond te fotograveren?
Mistymuis schreef:Sowieso met Jodi en Shinda (die er dus was afgevallen), maar ik weet niet hoe ze hier op Bokt heet. En bovengenoemde dus ookIk zat samen zowiezo met een bokker ik moest om 15:15 rijden.

Amigo_ schreef:Caithlynn.. jij zat ook bij mij in de groepwist niet dat je ook op bokt zat.. Je pony deed het erg leuk trouwens!
was het maar waar.
Ze heeft alleen wat last van haar rug en haar heup, maar dat gaat ook wel weer vanzelf over.