Citaat:Geen idee, ik stond niet naast emma volgens mij.
was jij dat in de bruine rijjasje aan?
Jawel! Er stond 1 trailer tussen, ik herkende Noortje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MoonWencke schreef:Ik had het al gezegd, EmmaZag trouwens bij je 2e proef (dat was met Lita?) dat er al iemand anders was met een mega camera om foto's te maken, dus ik heb wat minder foto's daarbij gemaakt
@R0oszs: jij was dus diegene die nog even een barrage solo ging rijden?Heb je op de foto! (maar met 2 hindernissen, maar voor het idee)
silby schreef:Ik ben ook weer thuis...geblesseerd dat wel
Maar heb een heerlijk weekend gehad
Ik had in de eerste proef 180 punten en met de tweede proef hadden we tweede prijs en 185 punten
Ook waren we geslecteerd voor bestgaand onder het zadel
We behoorden dus bij de beste 10 combinaties van Nederland
Met inrijden voor bestgaand ging het fout..Sil ging er vandoor (door het geritsel van mijn button/nummer) ze ging richting uitgang dus probeerde haar de bochtom te krijgen maar remde dus af op het hek...dat werd dus een sliding stop en....kwak daar lag ik tegen het hek
gelijk weer op gestapt en door gereden....daarna nog parade gedaan dat was echt gaaaaaf!!!!
s'aovnds me laars uit was me enkel behoorlijk dik en blauw net als mijn schouder
Vanochtend zo pijnlijk kon maar amper lopendus me maar afgemeld voor de BR en wezen kijken bij de crosstraining.
Nu met me pootje omhoog en hopen dat ik dinsdag gewoon aan me werk kan
Maar ik heb het super naar me zin gehad en we gaan volgend jaar zeker weer
suusiejj schreef:silby schreef:Ik ben ook weer thuis...geblesseerd dat wel
Maar heb een heerlijk weekend gehad
Ik had in de eerste proef 180 punten en met de tweede proef hadden we tweede prijs en 185 punten
Ook waren we geslecteerd voor bestgaand onder het zadel
We behoorden dus bij de beste 10 combinaties van Nederland
Met inrijden voor bestgaand ging het fout..Sil ging er vandoor (door het geritsel van mijn button/nummer) ze ging richting uitgang dus probeerde haar de bochtom te krijgen maar remde dus af op het hek...dat werd dus een sliding stop en....kwak daar lag ik tegen het hek
gelijk weer op gestapt en door gereden....daarna nog parade gedaan dat was echt gaaaaaf!!!!
s'aovnds me laars uit was me enkel behoorlijk dik en blauw net als mijn schouder
Vanochtend zo pijnlijk kon maar amper lopendus me maar afgemeld voor de BR en wezen kijken bij de crosstraining.
Nu met me pootje omhoog en hopen dat ik dinsdag gewoon aan me werk kan
Maar ik heb het super naar me zin gehad en we gaan volgend jaar zeker weer
Ooooh Siet het zit je niet mee
Man wat fiets weer zeg!!
Maar een mooie eer de bestgaand mee te mogen rijden!
Geluk bij een ongeluk , hopelijk gaat het snel beter!