Uh wassen, dan weekje later nog eens wassen, Lonneke kan ook erg goed wassen flink wrijven met veeeel shampoo. krijg je schone staart was trouwens gewoon met swartskopf shampoo
pfoe, ik wou net naar remy gaan, en toen begon het keihard te storten .. dus heb niet kunnen rijden helaas.. had ik juist zo'n zin in
Lin88
Geplaatst: 10-06-09 21:20
Wat een gaaf hoofdstel!! Ik vind zo'n breede neusriem echt super Mara mag inderdaad bevallen, wat een dikke buik zeg.
Nou ik wilde vandaag ook rijden. Laat ik mijn sleuteltje vallen en kan het niet meer vinden . Gelukkig had ik het zadel en hoofdstel in de auto liggen alleen begon het te stort regenen. Morgen heb ik gelukkig les. Zal kijken of ik een fotograaf kan ritselen zodat ik die foto's ook kan plaatsen.
Pfff balen Statice! Zulke dingen heb ik nou ook altijd
Die brede neusriem vind ik zo gaaf bij hem Hij heeft echt zo'n fors hoofd, daar staat zo'n dun neusriempje niet echt mooi. Dit staat echt stoer vind ik zelf. Kijk mij! Ik ben de stoere Daimy!
Anoniem
Geplaatst: 10-06-09 21:34
Wauwie mooi hoofdstel!! Ziet er inderdaad uit als betere klasse HH!
IK heb besloten dat ik toch maar voor bruin ga op Lambik Donkerbruin dressuur Ik heb zojuist gereageert op deze http://link.marktplaats.nl/256909838 en ben ook helemaal in love op 2 bokkerszadels
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-06-09 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
heb m ff opgezocht.. Als ik voor bruin zou gaan.. zou ik toch meer naar het roodbruin gaan.. vind zelf voor zadel zwart mooi op een haf.. maar das mijn mening ik vind de 2kleuren bruin wel erg mooi trouwens.. (maar niet voor een haffie..)
Nelflobo
Geplaatst: 10-06-09 22:08
Ehhhmmm..ik wil wel graag foto's van de allermooiste Haflinger van de wereld plaatsen op dit forum (de hele wereld moet Bo zien natuurlijk), maarre...hoe moet dat in vredesnaam? Ben een echte absolute NUL op gebied van computers, leef geloof ik nog in het stenen tijdperk en schaam me diep
Wie legt het me even uit (via pb anders schaam ik me nog meer )
@nathalie, nee ik moest vanavond werken, en ik kan toch weinig helpen dus.... ik hoor wel hoe het gegaan is....
jSophiaF
Geplaatst: 10-06-09 22:23
Hinke schreef:
@freya: Daar heb je wel veel werk aan gehad.
Bedoel je van de pas des deux ? Nee hoor dat valt wel mee. De jurkjes zijn gemaakt door me schoonmoeder, gewoon een blauwe koltrui ( was toch in de winter die kur) , en een blauwe malloit er onder met me trouwschoenen , muts gehaald bij de feestwinkel en smink ook en klaar. Kurtje schrijven en rijden maar. De fjord had blauwe haarlak in haar manen en staart en Donna blauwe linten, durfde haar niet blauw te spuiten, was als de dood dat ik het er niet meer uit zou krijgen.
Vind wel jammer dat ik eind deze maand geen kur kan rijden, zo dan ook weer als smurf gaan, alles had ik al klaar, hoefde alleen de kur nog uit me hoofd te leren. maar ja misschien volgend jaar.