Ik heb nu bijna 5 maanden een haflingerveulen,hij heet Nazar van Eijk.
Het leek me wel gezellig om me hier te melden en met andere haflingerliefhebbers te kletsen,heb eigenlijk niet de tijd gehad om 89 pagina's door te lezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikilover schreef:hoi iedereen![]()
Het leek me wel gezellig om me hier te melden en met andere haflingerliefhebbers te kletsen,heb eigenlijk niet de tijd gehad om 89 pagina's door te lezen
naomimak schreef:nikilover schreef:hoi iedereen![]()
whaa
gezeliggg
ik ben naomi
ben 16
heb 1 shetlander
7 nrps
en 7 haflingers
xx naomi
Aline_17 schreef:Wat veel nieuwe ineens, net als ik, ook net nieuw![]()
Vraag me ook af waar je die tijd vandaan haaltik heb idd ook nauwelijks tijd voor 1
Madeira_ schreef:Ennnnnnnn: a.s maandag heb ik 'kennismaking' privéles met Madeiratje!!![]()
Dus moet allemaal goed komen
Hinke schreef:
Madeira_ schreef:Ennnnnnnn: a.s maandag heb ik 'kennismaking' privéles met Madeiratje!!![]()
Dus moet allemaal goed komen
Wat voor priveles? Waar heb je die lesgever gevonden?
Ik wil -ooit- als ik het geld kan missen ook les nemen, maar volgens mij is het best lastig een goede lesgever te vinden. Letterlijk iedereen kan tegenwoordig nl zo'n orun diploma halen en zich uitgeven voor lesgever maar daar hoef je weinig voor te kunnen.
Er is op stal een lesgever die goed schijnt te zijn, maar die zit dus altijd vol..
jessj22 schreef:ik meld me ook maar even
ik heb zelf 2 paarden binnekort 2
waaronder een irish cob (tinker)
en een haflinger merrie (te koop)
en wil er nog een halfinger bij voor mijn zusje
ik ben regelmatig te vinden op hengstenhouderij hans vanden berg in arcen en verricht daat verschillende werkzaamheden.
ik heb daar de laatste tijd te weinig tijd voor wat ik echt heel erg vind en heb ook nog mijn eigen paarden en die gaan natuurlijk voor
joopiexx schreef:Welkom "nieuwe"
Madeira; leuk dat je iemand gevonden, ben erg benieuwd! *verslagjeeee*
VivaLaVida; Ga jij nu voor de eerste keer scheren, en red je het dan de rest van de winter?
Boy is al een maand geleden geschoren, maar het groeit echt super hard aan.. Dat wordt nog wel een tweede keer denk ik.
Sommige hebben hier echt een druk paardenleven zeg! Ik heb aan een monstertje mn handen al vol..
Vandaag heb ik aan dressuur gedaan, in de bak op onze nieuwe stal! Het ging echt lekker, nog wel hard werken want k krijg het niet voor niets, maar goed! In de vorige bak had ik hem een beetje bij elkaar en dan was ik hem na paar meter weer kwijt omdat het zo ontzettend zwaar was. Dus mijn dag is weer goed