Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:lotteluvah schreef:Wat vinden jullie?
Grijs/roze bontpeesjes bij anky rose (die heb ik nu) of toch de br roze halen?
BR roze. Dat is met zwart afgewerkt en dat staat een stuk beter bij je.. of wacht! Ik weet het niet. Ik vind grijs niet zo mooi bij bruin tuig denk ik als je het met roze accenten gebruikt, anders wel.
Ik denk dat ik persoonlijk de BR zou halen.
_karin_ schreef:Maarja dan moet hij eerst wel zeker weten wie ik ben en dat ik besta enzo. Dat weet hij nu niet zo heel goed.![]()
girlchat11 schreef:dat vind ik een goede!
Nee ik zou het wat subtieler doen
_karin_ schreef:Nee ik vind zwart eigenlijk ook niet mooi bij bruin, maar door mijn Anky Chocolate en bruine rijbroek met zwarte laarzen kon ik eigenlijk niet meer anders. En eigenlijk vind ik het nu wel mooi!
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Maarja dan moet hij eerst wel zeker weten wie ik ben en dat ik besta enzo. Dat weet hij nu niet zo heel goed.![]()
Bespring hem
lotteluvah schreef:Wat vinden jullie?
Grijs/roze bontpeesjes bij anky rose (die heb ik nu) of toch de br roze halen?
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Nee ik vind zwart eigenlijk ook niet mooi bij bruin, maar door mijn Anky Chocolate en bruine rijbroek met zwarte laarzen kon ik eigenlijk niet meer anders. En eigenlijk vind ik het nu wel mooi!
Dat vind ik dan wel weer mooi. Maar geen bruin tuig met zwart
_karin_ schreef:Nouja Emma, geen hoofdletters of punten, gewoon recht door zee zeggen wat je wil zeggen. Daaraan kan ik áltijd zien dat jij het zegt.Héérlijk
VIETERD!
Hahaha nou als ik toch eens een vriendje had..en mocht uitkiezen wie..d an weet Yvet wel wie ik bedoel!
Jotee schreef:Noran heeft alle sin het bruin, kom ik aanzetten met m'n zwarte laarzen.
_karin_ schreef:Iel nee! Van die multicolor dingen.. *zoekt kotsemoticon*
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Noran heeft alle sin het bruin, kom ik aanzetten met m'n zwarte laarzen.
Heb ik ook hoor. Maar zwarte laarzen zijn altijd handig. En op dit moment geen geld voor bruine.
Ik wil ook nog donkerblauwe als ik ga starten.
_karin_ schreef:
Paar foto's van mij en Donja gekregen die in juni zijn gemaakt en nooit allemaal heb gekregen.
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Noran heeft alle sin het bruin, kom ik aanzetten met m'n zwarte laarzen.
Heb ik ook hoor. Maar zwarte laarzen zijn altijd handig. En op dit moment geen geld voor bruine.
Ik wil ook nog donkerblauwe als ik ga starten.
_karin_ schreef:http://img140.imageshack.us/img140/4551/1000685df8.jpg
Paar foto's van mij en Donja gekregen die in juni zijn gemaakt en nooit allemaal heb gekregen.