dlientjuh schreef:whaha als ik klaar ben met mijn belangrijkste dingen school enz..
goede opleiding is heel belangrijk Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dlientjuh schreef:whaha als ik klaar ben met mijn belangrijkste dingen school enz..
goede opleiding is heel belangrijk
dlientjuh schreef:whaha marlous ligt heerlijk te snurken
dlientjuh schreef:morgrn half 11 op ofzo..
ga om 1 uur rijden![]()
heerlijk in het bos
lekker!!! wil ik ook zo graag heh, maja eerst amber ff opnieuw opvoeden 
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:whaha als ik klaar ben met mijn belangrijkste dingen school enz..goede opleiding is heel belangrijk

Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:whaha marlous ligt heerlijk te snurken
hoe weet je dat??
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:morgrn half 11 op ofzo..
ga om 1 uur rijden![]()
heerlijk in het boslekker!!! wil ik ook zo graag heh, maja eerst amber ff opnieuw opvoeden
Longeren gaat zo goed heh, maar wil niet te snel voor hem gaan. Het gaat goed nu, hij krijgt een supergoede conditie. Wil het rustig aandoen, maar gevoel zegt dat ik er toch heel erg graag weer op wil

dlientjuh schreef:ja maar die heb ik ook nog niet gevonden..
het is ook moeilijk door te komen als je in zon opleiding gaat doen..
ik doe zeg maar ook nooit acteren zoals toneelschool enz
heb ook geen zangles..
maar kan best aardig zingen als zeg ik het zelf
niet heel goed maar ook niet slecht moet er op oefenen
Als dat echt is wat je wilt! en je hebt toneelscholen
Als je goed bent en je best doen maak jij net zoveel kans als ieder ander hoor. Maar wie niet waagt die niet wint
dlientjuh schreef:boven mijn kamer is een slaapvide ofzo (hoe je het ook schrijft)
trapje is in mijn kamer daar slaapt ze

dlientjuh schreef:haa ja idd
hoop je gauw op hem te zien!
ik ook dlientjuh schreef:Geregistreerde gebruikers: _Marjon_, _Nicky, _Patriesz, _Scarlet_, _Sigrid_, Aafke_, AlexandraM, aniekje, anissa, BlackDevils, CisCootje, Clairee, Cuill, Daphnezz, dlientjuh, Elise88, Fantine, femkepullens, ghislaine, gipsyboy, goeroe, GoogleAdsense, Googlebot, Guernica, Guinevere, IlseBot (new), Inktomi, JIDO, johantimpen, JoyCiej007, kaatje77, kannie, Karl66, L0SKE, lando2, Landra, laura1987, lindatje, LindyH, lolletje, Maggie_Eddy, marielleaartsen, Mayo, meredith, merrieveulen, Mias, Miiessy, Mijndario_, MissyPalonie, Natasjaa, Nicolletje, plutolover, RolexandMe, RRRon, sandra1977, sanne_, sannedreef, Sentasi, shetlandfan, SophieB, Succubi, susi, SuzieQ, sybje, tini, Toverbal, VALINSKY, Walco_Aqua, xGOODLIFE, Zwartwitje
aarddig druk nog
gek genoeg zijn hier altijd mensen op bokt
hahaha 
dlientjuh schreef:jij en suus hebben veel tegenslagen zeg
dlientjuh schreef:gedoe met amber zeg maar...
zei ook heel poedersuiker met overledene en jeroen die het uitmaakt
en jij weer schoolwerk
inderdaad that's live! Jullie hebben voordeel dat jullie nog lekker jong zijn
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:jij en suus hebben veel tegenslagen zeg
ach het is gewoon k*t op school momenteel en kan me er nogal druk om maken

dlientjuh schreef:ach het is gewoon k*t op school momenteel en kan me er nogal druk om maken
[/quote]
dlientjuh schreef:nog 3 jaartjes en dan 20
nog even genieten