Tiso schreef:nu de paarden gedeelte:P
HET paardengedeelte! je bent tog ni turk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tiso schreef:nu de paarden gedeelte:P
SmeeJ schreef:Jody?
lees jij eigk wel eens terug.
Aangezien je nergens op reageerd?

JoDy1991 schreef:SmeeJ schreef:Jody?
lees jij eigk wel eens terug.
Aangezien je nergens op reageerd?
jewel,, maar ik heb geen zin om iedere ochten 20 pagina's te lezen,
maar ik lees wel wat terug

suusiejj schreef:oke ik heb net een gesprek met hem gehad, en weer gezoent op het eind...
Hijs lief, hij heeft niet tegen Frank gezegd dat hij meerdere vrouwen had hij moest er om lachten en zei dat is helemaal niet waar. ik vind je heel leuk maar ben (nog) niet verliefd op je..
Hij gaf me weer een kus op me mond, en hij zei :"beter niet zoenen misschien".(wat hij ook smste nadat ik heb had gestuurd jammer dat je me hebt gebruikt) toen heb ik dus gezegd wat frank me zei.. vandaar het antwoord wat hierboven staat, dattie zoiets niet gezegd had,
Hij heeft nu zoiets van die gast zeg ik niet veel meer
heb jeroen wel gezegd dat Frank nergens van wist van dat zoenen enzo..
Toen wou hij ECHT wegen gaf ie me weer 3 kusjes en 1 op me mond, ik draaide me toen om en zei :"ik doe niks
". waarop hij me bij me schouder pakte me omdraaide en vol op me bek pakte
(EN ME 2 WEKEN ZIJN NOG NI EENS OM".![]()
En als me nieuwe piercing erin zit.. de kortere... dan... overnieuw
We hebben het over me ma gehad en alles eromheen zo ongeveer. hij was begripvol, ook over jojo gesproken met hoe zijn ouders tegen me deden inclussief zusje..
Nja iig ik ga nu slapen , na mijn sigaret.. wou dit ff kwijt aan mij VERWEGbeste vrienden hier![]()
tot morgen
suusiejj schreef:Tiso schreef:nu de paarden gedeelte:P
HET paardengedeelte! je bent tog ni turk
.

TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:oke ik heb net een gesprek met hem gehad, en weer gezoent op het eind...
Hijs lief, hij heeft niet tegen Frank gezegd dat hij meerdere vrouwen had hij moest er om lachten en zei dat is helemaal niet waar. ik vind je heel leuk maar ben (nog) niet verliefd op je..
Hij gaf me weer een kus op me mond, en hij zei :"beter niet zoenen misschien".(wat hij ook smste nadat ik heb had gestuurd jammer dat je me hebt gebruikt) toen heb ik dus gezegd wat frank me zei.. vandaar het antwoord wat hierboven staat, dattie zoiets niet gezegd had,
Hij heeft nu zoiets van die gast zeg ik niet veel meer
heb jeroen wel gezegd dat Frank nergens van wist van dat zoenen enzo..
Toen wou hij ECHT wegen gaf ie me weer 3 kusjes en 1 op me mond, ik draaide me toen om en zei :"ik doe niks
". waarop hij me bij me schouder pakte me omdraaide en vol op me bek pakte
(EN ME 2 WEKEN ZIJN NOG NI EENS OM".![]()
En als me nieuwe piercing erin zit.. de kortere... dan... overnieuw
We hebben het over me ma gehad en alles eromheen zo ongeveer. hij was begripvol, ook over jojo gesproken met hoe zijn ouders tegen me deden inclussief zusje..
Nja iig ik ga nu slapen , na mijn sigaret.. wou dit ff kwijt aan mij VERWEGbeste vrienden hier![]()
tot morgen
SUPPPEEEEEEEEEEEEEEEER!

SmeeJ schreef:Pff Drama's.
Ik heb iig geld zat voor die shetters, en ik vind ze geweldig
ik ga mee

Tiso schreef:sorry heb daar vaak last van
suusiejj schreef:Tiso schreef:sorry heb daar vaak last van
Hoe komt dat

Tiso schreef:dislectie ofzo iets![]()
en hoor vaak het verschil niet als ik snel wil doen..
als ik heel vaak over lees en het herhaal hoor ik het verschil en hoor ik wat het moet zijn..
veel training in gehad..
Six schreef:Hoiiii![]()
Jeeeeutje wat gaan jullie hard.. een beetje té hard voor mij
Tiso schreef:Zo nu is mijn prof wel klaar...
niet super:P
maar ik ga nu echt na de tuin van het weer genieten..
,,

SmeeJ schreef:Wanneer komt je familie dien?
Haha goedzo suus, Sorry meis dat ik opeens weg was, maar mijn zus pakte mijn laptop af