Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Welkom nieuwen! Gezellig. Altijd leuk, meer mensen erbij.
Noa, gelukkig dat je halster niet kapot is!Dat sinterklaasliedjes is wel slim. Ik zing altijd liedjes als ik bang ben. Ontspan je inderdaad van! Nou... Is zijn halftante (?) dan niet genoeg familie? Want Jens opa is toch Star?
Wat een enorme bloep Kimberly!Fijn dat je weer naar Arma bent geweest.
Fijn dat het wijken goed gaat Fabienne! Gaaf zeg.
Ik heb net gereden en had camera op een paal gezet. Echt compleet misgegaanHeb heel mooi 80% lucht gefilmd waardoor hij focussde op de lucht en daardoor zijn Peg en ik donker. Ik vraag wel of iemand anders een keer wil filmen want dit werkt gewoon niet.
![]()
Iets minder nieuws; Abby is voor de 4e keer oma geworden van een prachtig vosmerrietje. Helaas was het veulentje mismaakt en vervormd. Zo erg dat in leven laten niet humaan was, dus is ze vanochtend ingeslapen.
faithjee schreef:welkom nieuwe leuke haflingers!
pernille, verschrikkelijk![]()
ik heb niet springles gehad op me dressuur zadel dat gaatt niet echt lekker![]()
maar ze was heel fijn vooraf, maar toen we gingen springen werd ze zo sterk en ging allemaal zo snel..
SuperAssie schreef:Welkom Elina en Angela, word nog druk hier! Leuke haflingers zeg!
Er staat ook een Nepal hier op stal, enorm issie(gaat richting de 1.60), en ook erg licht van kleur. Prachtige haf!
Wat jammer van het veulen pernille
Fijn dat t wijken met Waldo al beter gaat! Andor vind het vooral in draf nog heel moeilijk.
Oeh, noa niet zo best! Dat zingen herken ik wel, heb laatst een hele tijd 'ik ken een liedje, dat gaat je irriteren' enz zitten zingen omdat ik niks beters wist en ik anders echt zou flippen haha(we stapten over een veld en zoals jullie weten vind ik dat doodeng XD) Gelukkig was je halster niet kapot!
Mooie bijleespost kimberly!
Even een korte bijleespost. Heb niet veel tijd(en zin hihi) helaas.
Smid is vanochtend geweest.. Andor heeft zijn ijzers 13 weken onder gehad en ze zijn gewoon niks gegroeid.. Helemaal nada noppes, geen millimeter..
Ik ga nu op zoek naar een oplossing om ze wat sneller te laten groeien, kreeg van een oud stalgenoot(die ook voedingsdeskundige is voor paarden) de tip om te kijken naar rozenbottel(ivm biotine) in combinatie met fenegriek. Ook ga ik laurierzalf halen en zijn kroonranden daar maar mee in gaan smeren en masseren.
Laten we hopen dat het helpt want als ze over 10-12 weken nog steeds niet zijn gegroeid kunnen er geen nieuwe ijzers onder...
noaxhorses schreef:Vandaag al mijn dekjes eens op de foto gezet, sommige heb ik al laten zien haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kim_97 schreef:Mooie dekjes noa!
Vannochtend had ik les met Vrouwke. Voor mij liep ze echt de sterren van de hemel!