[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:27

Nordsvensk schreef:
Pagina 82
Pagina 87
@novito Heerlijk hé die berenvacht? not

hahaha idd!!! :P

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:32

@paljaslaura wat een vertrouwen, en lekker crossen!!!
@HorseTimeXL leuke haf!
@Alanaa_ gezellig lopen!!
@Melissa1996 heel wat verschil!!! ziet er goed uit!
@Fee_ goede punten!!
@Melissa1996 springtopper!! haha ik vind best gevaarlijk zonder cap springen ;)
@HorseTimeXL wauw! mooi gemaakt!!
@stvieee knapperd!
@Evelyne mooie witte manen!

@Nordsvensk goed aan het oefenen!! jullie passen bij elkaar!!!

grrrrr.... iedere keer prongelijk op verstuur... domme ik
Laatst bijgewerkt door ApplePapple op 01-07-13 16:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:33

Pagina 88
@paljaslaura Ook heerlijk aan het boscrossen!
@HorseTimeXL Moi dat het goed ging!
@Alanaa_ Leuke foto!
@Melissa1996 Leuk nieuw zadel!
@Fee_ Gefeliciteerd! Ziet er netjes uit!
@Melissa1996 Leuk.
@HorseTimeXL mooie blackfoto!
@stvieee Leuke haflinger!
@Evelyne Wel een jubileum feestje gevierd? O:)

Mia vandaag in de les..
Afbeelding

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:51

novito schreef:
@Melissa1996 springtopper!! haha ik vind best gevaarlijk zonder cap springen ;)

Slim, nee. Fijn, ja! Ik moet eerlijk bekennen dat die thuis in de kast ligt (ipv van op stal).... (oftewel heb hem eigenlijk nooit op, ik weet het niet handig/slim)

Vandaag fotoshoot gehad met me meisje, in volle galop over de zandvlakte (zonder zadel), ben echt benieuwd naar de foto's!!

ApplePapple

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:57

oke haha. tja ieder zn eigen keuze! worden vast mooie foto's!!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:17

Ik beloof dat ik zo snel mogelijk bijlees. Ik hoop morgen, maar ik wilde heel graag dit filmpje even delen!

Ik heb nog meer filmpjes van Abby op m'n kanaal. Aangezien ik vakantie heb is dat nu zo'n beetje m'n dagelijkse bezigheid; filmpjes maken en bewerken. :')

Alanaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:02

Mia ziet er goed uit zeg! Ik vind haar zowizo een knapperd :)
Leuk filmpje peerappel, ik had het al gezien op je kanaal, kben geabonneerd ;)

hihi, zo paardje zo baasje zeker?
Afbeelding

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:09

Hahaha, geniale foto! _O- Bedankt voor het abboneren. Ik zal even terug abboneren. ;)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:43

paljaslaura, Stoer dat je ook lekekr zonder zadel het bos in gaat! En knap dat je er zo op kan staan.
Heb dat ook wel eens bij James geprobeerd, hoewel hij braaf blijft staan, vind ikzelf het wel heel eng haha!
HorseTimeXL, Fijn dat het goed ging en dat ze zo in gallop sprong :)
Alanaa_, Lekker wandelen :D
Melissa1996, Dat ziet er beter uit :) Weer een bewijs dat een goed zadel belangrijk is :) (die van mij is ook aan vervaning toe!) Volgens mij ben jijzelf ook veranderd, of zie ik dat verkeerd? Misschien lijkt dat zo door de broek.
Fee_, Dat ziet er netjes uit en gefeliciteerd met je eerste en derde plaats! Mooie glim haf! :D Met vlekje op de kont hihi, heeft die van mij ook. Krijg je ook vragen of je haf daar een keer iets gehad heeft? Litteken?
Melissa1996, Lekker springen!! Ooh krijg meteen zin om dat ook te doen. Ziet er goed uit hoor! Durfte je zelf niet te kijken? :P
HorseTimeXL, Ondanks dat ze geen zin had, heb je een mooie foto er aan over gehouden!
stvieee, Mooie haf!
Evelyne, 2 jaar samen alweer, wat leuk! :D Knappe Angus.
Nordsvensk, Dat ziet er volgens mij wel netjes uit!
PeerAppel, Dat is toch ook het leukste wat je in de vakantie kan doen, filmpjes maken van je leuke hafje! Haha die hanglip (centebak) in het filmpje.
Alanaa_, soort zoekt soort? :P Haha leuke foto!

Afgelopen zondag eens een andere rit gemaakt als anders! We besloten de stad in te gaan! Mooie oefening voor James en ondertussen konden Daan en ik mooi tuintjes kijken. Inspiratie op doen voor onze eigen tuin. (Nieuwbouwhuis).
James was super braaf in de woonwijk. Hij was nergens van onder de indruk. Mensen die met harde geluiden in de tuin werkte, of bezig waren met hun auto. Het boeide hem allemaal niets. Drukke rotonde oversteken vindt hij ook helemaal niet erg.
Maar toen moesten we over de sluis! Met kolkend stromend water eronder. Veel lawaai en een smal bruggetje!
Dat vond hij wel heel spannend, maar hij liep er toch overheen! Ben trots op hem. Uiteraard flink beloond en daarna nog een galopje langs de waterkant :D
Afbeelding

Hier het filmpje door de stad. De sluis is bij 3:36.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:21

het valt me op dat er weer errug veel mensen alleen hun foto droppen of maar op een paar mensen reageren wat gewoon oneerlijk is voor mensen die wel de moeite nemen om op alles te reageren en zelf bijna geen reactie krijgen. Erg vervelend en dit is al de zoveelste keer dat ik dit moet zeggen.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 16:58

@Chasey, Na de winter was afvallen geen overbodige luxe ;) , nou maakt foto 1 het wel heel erg (door de kleuren combi) maar ik doe me best..

"He is sexy and he is know it"
Afbeelding

@HorseTimeXL Mooi hoofdstel!!
@stvieee Mooi hoofdje!!
@Evelyne Wat is ze/hij licht, mooi!
@Nordsvensk, Loopt dr lekker bij!
@PeerAppel, Sorry filmpjes doen het niet zo goed op mijn laptop..
@Alanaa_, hihi leuk xD
@Chasey, Lekker die afwisseling, wij rijden ook regelmatig lekker door het bos.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 18:14

Nu ik hier een paar foto's heb geplaats en merk hoe leuk ik het hier vind, ga ik me uiterste best doen om alles bij te houden! dus bij deze!:
@Evelyne, ja ik ook hoor. Zeker haar staart is nu meer zwart dan wit haha. Heel erg, maar ik ben zo bang dat het gauw te koud is om te wassen, want waar ze staat is alleen maar echt heel koud water. Vanaf welke temperatuur was jij eigenlijk je paard?
@Evelyne, echt een mooie haf heb jij, leuk dat de manen van Angus beide kanten ophangen. Merel heeft dat maar bij echt een klein aantal plukjes wat ik niet mooi vind, omdat het niet echt in balans is haha.
@Norsvensk, jij hebt je haf mooi aan het lopen! doe je ook wedstrijden?
@PeerAppel, wat een mooi filmpje zeg!
@Alanaa_ Wat een grappige foto haha, allebei een beetje moe? :P
@Chasey, super lekker zeg, om buiten te rijden. merel vind het ook heel spannend, maar we zullen zien binnenkort! Vind het altijd wel leuk om buiten te rijden. Jammer dat het op het platteland is. En er is opzich wel een bos in de buurt, alleen Merel durft voor geen meter de trailer in..
@Melissa1996, merel was ook heel erg afgevallen van de winter.. pff als ik een foto terug zie, doet het echt gewoon pijn om naar te kijken. Nu is ze wel weer lekker op gewicht en moet ik bijna oppassen dat ze niet te veel aankomt haha. Al mag een beetje vet opbouwen voor de winter ook geen kwaad haha.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 18:29

HorseTimeXL, ik had het niet over Sientje, maar over mezelf... Zie reactie boven mij van Chasey

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 19:12

Melissa1996 schreef:
HorseTimeXL, ik had het niet over Sientje, maar over mezelf... Zie reactie boven mij van Chasey

o sorry niet helemaal goed gelezen haha!

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:56

Bijleespost:

Pagina 85:

Chasey: Echt gaaf dat James zo enthousiast het water in duikt :D
Alanaa_: Schattig die 2e foto!
Marlis: Owh dat is zo'n gaaf dekje!! Je dames zien er goed uit :)
paljaslaura: Goed hoor!
ayla31: Mooie donkere kleur heeft ze zeg :)
Laurahh: Ik zie je foto niet meer staan maar ik zie mooie foto's in je topic!
Alanaa_: Leuke foto's :)
wendy1987: Mooie foto van je dametje!

Pagina 86:

Rianne_: Super mooie foto's <3
Marlis: Ziet er goed uit :) Ik heb dezelfde cap btw :D
Fee_: Ik kan je filmpje helaas niet zien..
M_hartje_M: Leuke foto's :)
MariekeS_: Hopelijk kunnen jullie snel weer aan de slag! Iig wel een knappe hoofdfoto :)
Zazalover: Gaaf!
paljaslaura: Leuke foto's!

Pagina 87:

Alanaa_: Staat haar leuk dat rode halster :)
xLeoniee: Leuke foto :)
ikvanrossum: Leuke foto! Wat heeft hij veel appeltjes :)
xLeoniee: Ghihi guitig koppie :)
xLeoniee: Mooie witte staart en manen!
novito: Wat een puppie :)
SaartjeNina: Ghihi wilde manen!
littlesannie: Die is ook zo mooi donker :)
WouterWesley: Zo! Die is wel verandert!

Pagina 88:

paljaslaura: Leuke foto's!
HorseTimeXL: Goed hoor!
Alanaa_: Leuke foto :)
Melissa1996: Het is niet helemaal goed zichtbaar maar volgens mij ben je te groot voor het zadel. Is het een maat 1?
Je pony loopt er iig wel veel beter onder :D
Fee_: Gefeliciteerd!
Melissa1996: Je vind me vast een zeikerd maar.. Heb je er wel een speciaal dekje onder voor een boomloos zadel? En boomloze zadels zijn eigenlijk niet bedoelt om mee te springen :) Ik wil niet de betweter uithangen maar vind het zonde als je paard er straks last van krijgt doordat je het zadel niet optimaal gebruikt.
HorseTimeXL: Mooie foto!
stvieee: Leuke foto's :)

Pagina 89:

Nordsvensk: Ik was zo gaar van de vorige dag, moest met een paard naar de keuring, dus ik heb hem niet eens uit de wei gehaald :o Leuke foto van je les!
PeerAppel: Ik kan je filmpje helaas niet zien..
Alanaa_: Ghihi!]
Chasey: Leuke foto :D
Melissa1996: Stoer die hengstenvlecht! En Angus is een hij ;)

En nog 2 foto's van mijn kereltje

Afbeelding

Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:06

Melissa1996 ah dan had ik dat toch wel goed gezien :)
Arko is nu echt zo'n dunne slungel haha. Hoe oud is hij nu? Waarschijnlijk heb ik dat eens eerder gevraagd :P
Evelyne, Repect voor je bijleespost. En ik blijf Angus een mooie haf vinden!

Een kleine maand geleden had ik besloten niet meer te springen. Ik vond het mooi geweest. Maar elke keer als we naar buiten gaan, komen we langs de rijbak van de vereniging en daar staan hindernissen in.
Gisteren riepen die hindernissen ons zo hard dat we er gewoon niet meer langs konden. We moesten er over heen :P Heb dan ook heel rustig aan wat sprongetjes gemaakt. James was heel braaf.
Afbeelding

En voor wie het leuk vindt nog een filmpje van het springen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:41

Wil je niet meer springen vanwege je kleine zeker :) ?

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:45

Chasey schreef:
Evelyne, Repect voor je bijleespost. En ik blijf Angus een mooie haf vinden!

Dankje :D

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:19

Het paard van de beste vriendin van mij. :)

Afbeelding
Afbeelding

Kan sprongen maken van 1.30 en kan kan meerdere oefeningen uit het Z. Eerste foto is trouwens erg oud. :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:23

mcjv schreef:
Het paard van de beste vriendin van mij. :)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Kan sprongen maken van 1.30 en kan kan meerdere oefeningen uit het Z. Eerste foto is trouwens erg oud. :')

wil je aub wel eerst op andere reageren voordat je zomaar je eigen foto plaatst ? :)
Is misschien ook leuker voor jou dan zal je ook sneller reacties op jouw foto's krijgen..

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:32

@Chasey, Hij maakte zich nogal druk dus dan lijkt die helemaal dun, met die ribben zo.. ;) Het is en blijft een hengst en als er aan de andere kant van de draad twee merrie's staan.. Tja...
Hij is 24 mei, 1jr geworden.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:30

Pagina 84:
@novito Fijn dat het uiteindelijk wel goed ging op wedstrijd! Was het onderling of officieel?
@wendy1987 Leuke foto's van Shanti in de duinen! Mooie omgeving ook zeg.
@Ash_ Heerlijk even het gas erop.
@Pipvl Pip ik vind het zulke gave foto's! <3
@paljaslaura Dat zijn erg nette punten! Goed gedaan! :D

Pagina 85:
@Chasey Ooh heerlijk! Wat ben ik jaloers zeg. :+
@Alanaa_ Ik vind Bo toch zo schattig! Echt nog een puppy!
@Marlis Fijn dat het goed gaat met de knieën van Peep. En die set van jullie staat haar zo goed. <3
@paljaslaura Dat is al een hele vooruitgang! Super! :D
@ayla31 Leuke Haflinger!
@Laurahh Wauw, prachtige foto's zeg! Vooral van Floor, ik vind haar erg mooi omdat ze zo donker is.
@Alanaa_ Hahaha, vond ze het lekker?
@wendy1987 Nog meer leuke foto's! :D

Pagina 86:
@Rianne_ Dat is een prachtig resultaat! Om trots op te zijn!
@Marlis Verruimen ziet er goed uit! Is het probleem van de rechtergalop dan het aanspringen in de rechtergalop? Want hier hebben we daar ook wat moeite mee. Links gaat nu prima. Ik hoop dat het snel beter gaat!
@Fee_ Ginger is lekker aan het smikkelen van haar eten. :D
@M_hartje_M Ze ziet er inderdaad erg goed uit! :j Ze glanst helemaal. Dat Abby zo donker is snap ik ook niet helemaal. Het is geen echte zomervacht (Logisch met zo'n "zomer"), maar ook zeker geen wintervacht. Laten we het een lente-vacht noemen.
@MariekeS_ Wat jammer van die blessure, jullie gingen zo lekker! Beterschap dan maar. :(:)
@Zazalover Fijn dat jullie het leuk hadden met de neckrope.
@paljaslaura Mooie foto's! Leuk zo die krullen.

Pagina 87:
@Alanaa_ Weer leuke foto's van Bo!
@xLeoniee Wat een leuke Haflinger!
@irkvanrossum Ook een leuke Haflinger! Ik vind zijn bouw erg leuk. Best wel stevig, maar daar houd ik wel van.
@xLeoniee Leuke foto's! Ik heb Abby ook in de vlechten staan meestal. Maar die staat maar bij 1 of 2 paarden in de wei. Meestal bij een KWPN merrie en heel soms komen er dan een Fjord ruin en Haflinger ruin bij. Die halen er nooit vlechten of plukken haar uit gelukkig.
@novito Wat een heerlijk beertje inderdaad!
@SaartjeNina Leuke foto's van Saartje!
@littlesannie Wauw, wat een verbetering zeg! Ik zie ontspanning. Super gedaan, beiden!
@Wouterwesley Zo die manen zijn ook hard gegaan! Ik vind het tweede toch mooier. En dat er minder dikke manen op de schoft zijn is volgens mij wel normaal. Abby heeft ook maar een heel zielig plukje op de schoft.

Pagina 88:
@paljaslaura Heerlijk he vakantie! Leuke foto's! Gaaf.
@HorseTimeXL Fijn dat de galop zo goed ging! :D
@Alanaa_ Dat geluid van de hoeven alleen al. <3 Daar geniet ik al van.
@Melissa1996 Fijn dat je een fijn zadel voor jullie hebben gevonden. Je ziet meer ontspanning!
Inderdaad wel wat er eerder ook werd gezegd, als ik het goed heb heb ik dit zadel ook gehad en die werd ook verkocht als 'kan zonder drukverdelend dekje'. Ik heb dit zadel heel goed onderzocht en als je de rug van je paard niet wilt beschadigen kun je er inderdaad een dekje onder doen. Maar eigen keuze hoor. ;)
@Fee_ Gefeliciteerd! Goede punten!
@Melissa1996 Het springen ziet er leuk uit!
@HorseTimeXL Leuke foto! Ik vind de frontriem erg mooi!
@stvieee Leuke Haflinger, heb je zijn manen geschoren? Ik vind het wel stoer staan!
@Evelyne Daar is Angus weer! Hoe gaat het? Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Pagina 89:
@Nordsvensk Ziet er goed uit! Gaat het ook goed?
@Chasey Wat fijn dat James gewoon alles deed. Heerlijk is dat he! Leuk filmpje ook.
@Melissa1996 Wat is Arko schattig!
@Evelyne Ik vind het leuk dat je weer actief post. Gezellig! Gave foto's van Angus! Vooral die tweede! :wow:
@Chasey Dapper dat je nog durft te springen! Ziet er erg relaxed uit. :j

Ik heb even een collage gemaakt van Abby, aangezien ik toch vakantie heb. En ik weet ook dat ik snel maar weer foto's moet maken. Ben nu de hele tijd aan het filmen ipv foto's maken. :')

Afbeelding

En nog een omdat ik erg benieuwd was of Abby echt afgevallen of is of niet.

Afbeelding

Oordeel zelf. ;)

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:55

PeerAppel: Nee, haha zou nooit durven! Jelle heeft helaas zomereczeem en toen ik net met hem begon (vorig jaar oktober) had hij ze HE-LE-MAAL afgeschuurd.. was niets meer van z'n manen over. Gelukkig zijn ze nu al een stuk aangegroeid

Ze zien er wel vettig uit, omdat dat spul waar ik z'n manen mee behandel super vet is.. alle rotzooi blijft er in plakken -O-

Afbeelding

Afbeelding

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:12

Evelyne: Potverdikke wat een prachtig beest is Angus! Mooi licht van kleur ook.
Nordsvensk: Leuke combinatie zijn jullie. Mia lijkt op je profiel groter als dat ze is :j
PeerAppel: Grappig filmpje! Heerlijk die bos manen
Alanaa_: _O-
Chasey: Stoer hoor wat je doet!! Wij zijn laatst ook voor het eerst midden door het dorp gereden incl smal bruggetje met sluis er onder. Hij deed het super ;)
Melissa1996: aahw puppiee <3 Hoe oud is die? Oh zie het al staan 1, hihi
mcjv: knappe haf!
PeerAppel: Goed bezig met Abby!!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:30

@Evelyne, wat een super mooie haf heb jij toch, hoe meer foto's ik zie hoe mooier die wordt haha.
@Chasey, wat super gaaf dat jij springt met je haf. ik wil het ook eens gaan proberen, ben heel benieuwt hoe ze dat vind. Aan de ene kant denk ik het juist heel leuk, maar de andere kant denk ik ook juist niet haha.
@mcjv, wat super gaaf, serieus 1.30, dat is echt super hoog! Rijd je ook wedstrijden? Of doe je het voorlopig nog thuis. Mooie haf trouwens!
@PeerAppel, Abby is zeker afgevallen hoor, tenminste wat ik kan zien. Mooie haf trouwens! Jullie hebben veel plezier zo te zien1
@stvieee, wat heeft jou haf een super mooi koppie zeg! ah wat vervelend dat die last heeft van manenexceem, een haflinger bij mij op stal heeft dat ook, wat voor spul gebruik jij er eigenlijk voor?

en als ik alle haflingers voorbij zie komen zijn ze toch stuk voor stuk super knap en ieder op z'n eigen manier. super leuk te zien hier in dit topic! we mogen allemaal super trots zijn op onze hafs!