Nordsvensk schreef:Pagina 82
Pagina 87
@novito Heerlijk hé die berenvacht? not
hahaha idd!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
novito schreef:@Melissa1996 springtopper!! haha ik vind best gevaarlijk zonder cap springen![]()
Bedankt voor het abboneren. Ik zal even terug abboneren.

Weer een bewijs dat een goed zadel belangrijk is
(die van mij is ook aan vervaning toe!) Volgens mij ben jijzelf ook veranderd, of zie ik dat verkeerd? Misschien lijkt dat zo door de broek.
Met vlekje op de kont hihi, heeft die van mij ook. Krijg je ook vragen of je haf daar een keer iets gehad heeft? Litteken? 
Knappe Angus.
Haha leuke foto!

, nou maakt foto 1 het wel heel erg (door de kleuren combi) maar ik doe me best..

Ik heb dezelfde cap btw 

Ik wil niet de betweter uithangen maar vind het zonde als je paard er straks last van krijgt doordat je het zadel niet optimaal gebruikt.
Leuke foto van je les!

Heb dan ook heel rustig aan wat sprongetjes gemaakt. James was heel braaf. 
? mcjv schreef:Het paard van de beste vriendin van mij.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kan sprongen maken van 1.30 en kan kan meerdere oefeningen uit het Z. Eerste foto is trouwens erg oud.
Het is en blijft een hengst en als er aan de andere kant van de draad twee merrie's staan.. Tja...

Ze glanst helemaal. Dat Abby zo donker is snap ik ook niet helemaal. Het is geen echte zomervacht (Logisch met zo'n "zomer"), maar ook zeker geen wintervacht. Laten we het een lente-vacht noemen.

Daar geniet ik al van.

Hoe oud is die? Oh zie het al staan 1, hihi