Peeps heeft geen hoefzweer hoor, damella van yvank
JNAWA_Nienke
Geplaatst: 23-05-12 10:11
Aaawh! Die foto van Kyra! Laurahh; Wauw! Gave donkere kleur heeft die onderste! Marloes; Dat koppie! Faringo; Prachtige plek zeg! savira; Ziet er prima uit! Die vermaakt zich daar wel! Suprice_Iris; Die oogjes! solaika; Leuk hoor! Maestroox3; Oei! Lekker plekje heb je uitgezocht! Yvank_; Sterkte! speedy_cindy; Gave kleuren! Dat was vast heel vroeg, of niet? astwice; Die steiger is gaaf! Beauty_J; Aaaaaaawh! horsii; Die eerste is echt schattig!
Gisteren lekker gaan zwemmen met Angelo! Ben er even opgeweest, maar ben er al snel naast gegaan, aangezien hij het nog een beetje spannend vond en ik nu écht niet mag vallen met mijn ribben...
waaaauuww nienke die fotó's in t water!!.. ben egt jaloerss!! ik wil ook zooo graaag ff weer zwemme met mn knollies... maar in de buurt van waar ik woon is geeen water!!!:(
@marlis: Peeps en kyra zien er goed uit @Wendy_Chewie: Leuke foto en fijn dat ze 24/7 buiten staat @Mariekyy: Leuk dat je aan endurance doet @Maestroox3: Nebu is nog steeds knap met pak aan @wendy1987: Shanti loopt netjes hoor @Janine001: Mooie set @wendy1987: Shanti weer netjes @astwice: Lekker hoor zo'n lange rit @Yvank_: Mooie foto van Damella (ook in je topic @Maestroox3: Knap koppie heeft nebu @maaike5581: Arne word mooi @Janine001: Ziet er netjes uit @Silkaay: Famke ook weer lekker aan het werk, waar strotouwtjes al niet handig voor zijn @_Bitje_: Knappe beau @Maestroox3: Netjes @Chasey: Wat kan die toch goed springen @Mariekyy: Leuk @PeerAppel: Leuke foto's @lieskehh: Netjes hoor! @JNAWA_Nienke: Mooie foto's @marlis: Leuke foto's van peeps en kyra @Laurahh: Wauw @Marloes: Leuke actiefoto en hoofdfoto @Maestroox3: Auw, ik hoop dat het snel beter gaat met je arm @Faringo: Mooie foto's van op de veluwe @Horsii: Lekker dat peeps nu op de wei kan @Hanna_Paard: Knappe carlo @horsii: Peeps heeft het naar dr zin op de wei zie ik, en kyra ligt lekker lui te wezen haha @Yvank_: Mooi @Suprice_Iris: Leuke foto hoor @solaika: Leuke verzorgpaardjes @marlis: Knapperds @Maestroox3: Oei oei oei @Yvank_: Ik hoop dat de hoefzweer snel weg is @speedy_cindy: Mooie foto's @Kaula: Leuk @astwice: Stoer hoor! @Beauty_J: Wat een mooi veulen @horsii: Echt fijn voor peeps dat ze lekker op de wei kan @JNAWA_Nienke: leuke zwemfoto en wandelfoto