Woensdag ook weer wat foto's gemaakt, tussen de regenbuien door. Niet zo bijzonder, maar vond ze toch leuk..
Op de tweede lijkt het net alsof ze echt kijkt naar haar vriendje.
Balou_k
Geplaatst: 27-08-11 01:42
Ik donderdag op Jess.. Ze was zo blij me weer op haar rug te hebben na een paar dagen weg te zijn geweest
Marlis
Geplaatst: 27-08-11 13:02
Wat een hele mooie foto's van knappe Beau. En Yvank mooie foto's van je vakantie, voor al die dauwtrappen. Lisa jullie band is echt super. Ik geniet altijd weer van jullie foto's.
Peeps had vandaag bij de smid erg veel pijn en het gat in haar hoef is nog helemaal open dus ze kon geen heel elren zooltje. Bloeden ook als een gek want is in het leven. Nu heeft z daar watten in met jodium en achter ijzers met een lerenrand. Kyra wachten braaf op mams die rkeeg aandacht van een klein meisje, heel lief. Ze is echt al groot voor haar bijna 5 maanden.(over 3 dagen is ze 5 maanden)
Ja hier heb ik er een paar, zo te zien heeft ze het wel naar de zin haha. We zijn er alleen helaas net achter gekomen dat Joy een peesblessure heeft, ze is gescand enzo en nu moete we tot nu toe iig 6 weken wandelen en daarna weer scannen Echt een tegenvaller dus!