Knap is ze he liissa eigenwijze etter ahha. Ze is echt doodmak, scheren zonder verdoving, zonder halster los in het land poetsen, hoeven uitkrabben.. en gewoon stokstijf stil blijven staan, bijna verkeersmak.. Maar ze heeft ook een leuk nieuw spelletje. Op je af rennen in het land, steigeren en daarna willen bokken , maar dat wordt niet geacepteerd, dus madame krijgt een tikje en doet het twee seconden later weer.. etter haha
No Limit is erg mooi maar ook erg lief en braaf. De keren dat ik er geweest ben toen peeps daar stond om gedekt te worden heb ik niets anders gezien dan een hele brave en lieve hengst. Loopt voor de wagen en onder het zadel en doet dit beide met plezier. Zit geen kwaad in in no limit. Ook mooie gangen en lekker aan de maat.
Dat hoorde ik van meer mensen inderdaad Echt een gave hengst! Sanne is nog wel iets meer van het ouderwetse type, en dat wil ik eigenlijk wel zo houden. Lekker koel in het hoofd enzo. Dat is wel een van de belangrijkste dingen, verder ben ik niet zo thuis het het fokken enz. Dus ik moet me maar een keer goed laten informeren door iemand
Liiisaaa
Geplaatst: 09-06-11 17:52
'Nibbit nou moet jij eens heel goed luisteren..'
Nessie
Geplaatst: 09-06-11 17:54
Leuke foto's Hij ziet er goed uit
Zondag komen er weer leuke foto's van Wolder, zijn 1e crosstraining