Ik heb er heel de dag aan gewerkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dieuwke1315 schreef:
Ben vanmorgen voor school nog bij Mandy geweestBak bevroren dus ze moet op stal blijven vandaag
. Moet tot 4 uur
En dan pas weer naar Mandy
Peelie schreef:Net even bij de dokter geweest. Ik had het gevoel dat ik een oorondsteking tepakken had.
Blijkt nu dus dat de buis van eustagius helemaal vol zit met snot bij mij... Dus weer een neusspreetje ed... Bah bah, wat vind ik dat vies zeg...
Hopen dat het werkt, want de pijn in mijn oren en hoofd is niet zo plezant...
joopiexx schreef:Paulien wat leuk dat je er weer bent! Heb je het nieuwe meeting topic al gezien?
ooh ik lig nog in me bed.. Ga er zo maar is uit en even uitmesten. Onze bak is ook bevroren, gister al dus ik gooi wenner alleen los.
monique1983 schreef:gail heb jij trouwens adres en tijd voor 17 januarie in leusden zou je dat via pb willen sturen als je dat heb
kan niks beloven dat ik kom
want me moeder zit op en bypass operatie te wachten en dat zal na de kerst plaats vinden alleen hebben we nog geen datum
monique1983 schreef:
melody93 schreef:Hey jongens,
Heb me niet vaak meer laten zien hier de afgelopen week... Zit er op dit moment ook een beetje doorheen...
Heb veel andere dingen aan m'n hoofd.
Hopelijk heb ik snel weer zin om fulltime mee te kletsen![]()
Mochten jullie willen kan je me toevoegen op msn (staat haast altijd aan, reageer alleen niet altijd) : michellelavaleije@hotmail.com
Liefs
Gothic_TeZZy schreef:Jammer melody, maar ik ken het *tenminste het weinig tijd hebben gedeelte dan*
Balen Gail, heb je morgen? wat te doen! xD
Kreeg ik net van me paps een linkje toegestuurd
http://www.youtube.com/watch?v=6WptdIGj4qs
Janken dat ik deed! zo mooi...
Peelie schreef:Ik heb vroeger op linedance gezeten. Met een groep van 9 deden ze demo's enzo. Echt heel erg leuk.
Maar op een gegeven moment waren we met nog maar 5 mensen. dus was de groep opgeheven.
De volwassenen zijn toen wel door gegaan, maar die deden saai dansen (vond ik toen)
Ik zou nu wel eens willen dat ik het nog kan. Ik vind het zoo leuk om te zien en mee te doen
Peelie schreef:Tjah ik heb zelf ook geen rijbewijs en ik zit ook op styldansen. Dat word zooooo druk, dat gaat gewoon niet lukken.
Wel jammer want zoals jij zecht, het gaat echt kriebelen. dan wil ik ook weer linedancen
Freya schreef:klopt , alleen ben ik een houte klaas, hahaha , durfde me nooit te laten zien , te laten gaan. En nog wel eens moeite mee, maar echt uit me klep gaan, nee doe ik niet meer, die tijd heb ik gehad, hahahaha ik hou me liever op de achtergrond, heb een giga last van faalangst, dus hou me lekker rustig.