[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:29

AAAAAGGHHHH!!!!! Bne ik een filmpje aan het maken, vergeet ik hem op te slaan wil ik dat net doen reageerd hij niet meer!!! :oo

Ik heb er heel de dag aan gewerkt :') zucht... :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:52

:wave:

Dieuwke1315 schreef:
:wave:
Ben vanmorgen voor school nog bij Mandy geweest :P Bak bevroren dus ze moet op stal blijven vandaag :\ . Moet tot 4 uur :oo En dan pas weer naar Mandy :9

Balen dat de bak bevroren is.

Peelie schreef:
Net even bij de dokter geweest. Ik had het gevoel dat ik een oorondsteking tepakken had.

Blijkt nu dus dat de buis van eustagius helemaal vol zit met snot bij mij... Dus weer een neusspreetje ed... Bah bah, wat vind ik dat vies zeg...

Hopen dat het werkt, want de pijn in mijn oren en hoofd is niet zo plezant...

Vervelend meis :(:) beterschap.

joopiexx schreef:
Paulien wat leuk dat je er weer bent! Heb je het nieuwe meeting topic al gezien?

ooh ik lig nog in me bed.. Ga er zo maar is uit en even uitmesten. Onze bak is ook bevroren, gister al dus ik gooi wenner alleen los.

Ik ga zo even kijken :)

monique1983 schreef:
gail heb jij trouwens adres en tijd voor 17 januarie in leusden zou je dat via pb willen sturen als je dat heb ;)

kan niks beloven dat ik kom
want me moeder zit op en bypass operatie te wachten en dat zal na de kerst plaats vinden alleen hebben we nog geen datum

Oh jeetje wat naar voor je moeder, beterschap hopelijk knapt ze gauw op na de operatie :(:)

monique1983 schreef:
http://picasaweb.google.nl/mootje32/MetCopy#

hier leuke foto's van shoot die ik gedaan heb zondag

Mooie foto’s :+:

Vandaag voor het eerst met de bus naar school gegaan (ging tijdje met de taxi voor mijn knie) en ging echt super, geen pijn gehad met het lopen enzo ben helemaal blij :)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 19:05

Hey jongens,

Heb me niet vaak meer laten zien hier de afgelopen week... Zit er op dit moment ook een beetje doorheen...
Heb veel andere dingen aan m'n hoofd.
Hopelijk heb ik snel weer zin om fulltime mee te kletsen :+:
Mochten jullie willen kan je me toevoegen op msn (staat haast altijd aan, reageer alleen niet altijd) : michellelavaleije@hotmail.com :)

Liefs

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 19:37

melody93 schreef:
Hey jongens,

Heb me niet vaak meer laten zien hier de afgelopen week... Zit er op dit moment ook een beetje doorheen...
Heb veel andere dingen aan m'n hoofd.
Hopelijk heb ik snel weer zin om fulltime mee te kletsen :+:
Mochten jullie willen kan je me toevoegen op msn (staat haast altijd aan, reageer alleen niet altijd) : michellelavaleije@hotmail.com :)

Liefs

Jammer melody, hopelijk kom je snel weer gezellig meekletsen hoor!!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:06

Jammer melody, maar ik ken het *tenminste het weinig tijd hebben gedeelte dan*
Balen Gail, heb je morgen? wat te doen! xD

Kreeg ik net van me paps een linkje toegestuurd
http://www.youtube.com/watch?v=6WptdIGj4qs
Janken dat ik deed! zo mooi...

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:08

vandaag laaste stage dag gehad zo jammer was echt zo leuk :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:20

Gothic_TeZZy schreef:
Jammer melody, maar ik ken het *tenminste het weinig tijd hebben gedeelte dan*
Balen Gail, heb je morgen? wat te doen! xD

Kreeg ik net van me paps een linkje toegestuurd
http://www.youtube.com/watch?v=6WptdIGj4qs
Janken dat ik deed! zo mooi...

Dat is een mooi liedje ja!!!

Ik ben uberhaubt wel in to the country, er zijn vaak veel mooie teksten dan in die 'normaal' top 40 shizzel...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:21

dat is zeker een mooi nummer tessa

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:22

ik krijg gelijk zin om te gaan line-dansen , hahahaha als ik country muziek hoor

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:24

Haha :P
Ik luister vet veel country, vanwege gitaar spel, en de mooie teksten!
En omdat ik vaak naar country festivallen ga met me paps :D
Ben wat dat betrefd echt breed met muziek! Luister van alles!
Line-dance is coewl.. al ben ik momenteel meer van de hiphop xD

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:31

Ik heb vroeger op linedance gezeten. Met een groep van 9 deden ze demo's enzo. Echt heel erg leuk.

Maar op een gegeven moment waren we met nog maar 5 mensen. dus was de groep opgeheven.
De volwassenen zijn toen wel door gegaan, maar die deden saai dansen (vond ik toen)

Ik zou nu wel eens willen dat ik het nog kan. Ik vind het zoo leuk om te zien en mee te doen :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:34

heb een aantal jaar op line-dance gezeten, dus als ik het hoor dan begint het echt te kriebelen.
ik luister ook wel naar van alles, was gek op UB-40, maar sinds de leadzanger er niet meer in zit, hoeft het voor mij niet meer, in maart naar het live concert van tina turner geweest, vorig jaar lionel richie live gezien, marco borsato, paul de leeuw, ga met regelmaat naar night of the proms, dus ook klassieke muziek, maar geen dance, techno, hiphop en al dat ander geneuzel, hahha dat is echt niks voor mij, maar daarnaast een goede rock plaat, ja hoor daar ben ik wel voor de porre, oa, radiohead, lezepelin, live ect.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:35

Peelie schreef:
Ik heb vroeger op linedance gezeten. Met een groep van 9 deden ze demo's enzo. Echt heel erg leuk.

Maar op een gegeven moment waren we met nog maar 5 mensen. dus was de groep opgeheven.
De volwassenen zijn toen wel door gegaan, maar die deden saai dansen (vond ik toen)

Ik zou nu wel eens willen dat ik het nog kan. Ik vind het zoo leuk om te zien en mee te doen :D

dat is het ook, in den haag kan je nog steeds lessen volgen, al jaren gegeven ze het daar, maar toen ik verhuisd ben naar zoetermeer ben ik er mee gestopt, had toen geen rijbewijs, zou ook wel weer willen, maar kan het echt niet meer in plannen om op maandag en donderdagavond te dansen.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:36

Jah, ik heb ook een tijdje gedaan..
Ben nog steeds een dansfreak! Vanaf Januari ga ik weer meer workshops volgen en zelf geven :(:) en krijg ik weer moderne danslessen :D
Dans is echt een heerlijke manier van jezelf tonen, vind ik.. Inmiddels..
Qua muziek uister ik eehm.. xD Alles zo'n beetje :P Van rock, metal, opera, klassiek tot R&B, rap, country, hiphop, trance, dance, hardstyle enz enz.. haha

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:38

klopt , alleen ben ik een houte klaas, hahaha , durfde me nooit te laten zien , te laten gaan. En nog wel eens moeite mee, maar echt uit me klep gaan, nee doe ik niet meer, die tijd heb ik gehad, hahahaha ik hou me liever op de achtergrond, heb een giga last van faalangst, dus hou me lekker rustig.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:40

Dat ken ik.. Maar inmiddels al zoveel danservaring dat ik echt een egotrut ben haha.. met dansen wel.. mijn bijvoorbeeld gitaar spelen.. no way dat iemand mij hoort hoor!
Houten klaas.. xD Denk eerder dat je dan een houten klaasinnetje bent ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:41

Tjah ik heb zelf ook geen rijbewijs en ik zit ook op styldansen. Dat word zooooo druk, dat gaat gewoon niet lukken.

Wel jammer want zoals jij zecht, het gaat echt kriebelen. dan wil ik ook weer linedancen :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:41

hahahahaha, oke, houten katrien dan ... hahahaha

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:42

Haha, dat had ik uberhaupt met dansen! Was gestopt, weer begonnen, geen tijd, gezeik van guido, gestopt..
En nu dan per januari officieel weer beginnen, loop nu al lessen mee enzo maarja, vriendenkring weer opakken :P Iedereen had me echt gemist, altijd leuk te horen!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:44

Peelie schreef:
Tjah ik heb zelf ook geen rijbewijs en ik zit ook op styldansen. Dat word zooooo druk, dat gaat gewoon niet lukken.

Wel jammer want zoals jij zecht, het gaat echt kriebelen. dan wil ik ook weer linedancen :)

Alleen de simpele dansen zou ik nog wel durven te doen, durf bijna geen vreemde bewegingen te maken.
Op de zaak willen ze eind van de week gaan schaatsen met z'n alle, nou mij niet gezien, vind ik ook al zo leuk om te doen, maar ben als de dood dat ik val. Dus het blijft met als met het dansen alleen een droom, want als er iets gebeurt, en het erger wordt, kan ik straks niet meer knolhobbelen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:46

Freya schreef:
klopt , alleen ben ik een houte klaas, hahaha , durfde me nooit te laten zien , te laten gaan. En nog wel eens moeite mee, maar echt uit me klep gaan, nee doe ik niet meer, die tijd heb ik gehad, hahahaha ik hou me liever op de achtergrond, heb een giga last van faalangst, dus hou me lekker rustig.

En ook ik heb giga last van faalangst en in het begin met dansen heb ik daar ook echt last van.... Maar as ik eenmaal bezig ben, ik weet niet, dan vind ik het wel best en ga ik gewoon lekker dansen :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:47

Ja, dat zou helemaal niet leuk zijn jolanda!!

maar ik heb visite :D Dus ben weer weg
Fijne avond iedereen, en een warme nacht toegewenst *zit bibberend achter d'r pc*

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:47

Dansles zou echt totaal niets voor mij zijn.. Ik vind het leuk om te zien maar ik ben echt niet gemaakt om zulke dingen te doen :+

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:51

veel plezier tessa, en sweet dreams voor straks ...

dames is ga me even omkleden, was al voorbereid, heb me spijkerbroek, jas, sjaal en moonboots op de verwarming gelegd, dus ik ga lekker warm de deur uit, hahahaha even me meisjes een knuffel geven. Donna blijft op stal staan, durf niet alleen met haar een rondje over het erf te wandelen. En Wahida krijgt ook nog een dagje rust, alle buitenbakken zijn bevroren en de binnenbak is constant bezet. En wandelen, nee geen optie, Wahida is zo tegenover gesteld dan Donna, Donna neemt een speurt en dan is het klaar, Wahida daarin tegen, als die uit dr koekie gaat ( normaal los ) dan blijft ze rennen, en ga alles wat ik opgebouwd heb niet weggooien door op een zeer koude dinsdagavond in december over het erf te wandelen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:55

Dit danspaar (zijn weer vrienden van de zus van mijn vriend) die bij Hans van Schaik dansen. Geen raar bewegingen. En een "leuke" bijkomstigheid, zij heeft ook en hernia :)