Ik moet Wolder maar even in het springen doortrainen , dan mag hij sowieso mee. (Alleen van nature is hij er nog niet zo goed in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:jaah volgens mij zei die vrouw door de mircofoon :"Jammer 'jenaam' maar je 3 minuten zijn om dus ik lig voor' ofzo iets?
Vond het een super leuk getoond dier! Je reed hem ook netjes van wat ik heb gezien
Volgende keer extra zuurstof fles meenee grapje!!
...
Heb zoveeeeel mensen fotos zien maken, vraag me af of we ze allemaal weer vinden
suusiejj schreef:Heb zoveeeeel mensen fotos zien maken, vraag me af of we ze allemaal weer vinden
Ellen__ schreef:gefeliciteerd allemaal![]()
het stikte er wel van de wespen trouwens
HaffiePower schreef:suusiejj schreef:Heb zoveeeeel mensen fotos zien maken, vraag me af of we ze allemaal weer vinden
@ suusiejj
probeer het eens op de volgende websites: [url]www.acs-fotografie.com /url] naar paardenevenementen gaan Haflingers Ermelo opzoeken
Verder als je meer geduld hebt via m'n website gaan naar "aanbevolen websites" en dan naar Ingrid Fotografie; Tjeerd Knier Fotografie
De andere linkjes heb ik nog niet, maar ik had 5 fotografen mee met serieuze lenzen.. hoezo fotoverslaafde vriendenclub? hahaha
kirri schreef:ik sta er ook best vaak tussen, parademijn god wat kijkt mijn merrie sjaggo ze stond tussen ruinen in en laat ze nu ne een hekel aan ruinen hebben
suusiejj schreef:kirri schreef:ik sta er ook best vaak tussen, parademijn god wat kijkt mijn merrie sjaggo ze stond tussen ruinen in en laat ze nu ne een hekel aan ruinen hebben
Hahaha Lita vond Asra ook niet zo heel leuk die wou dr de hele tijd knuffelen, en Lianne's laars smerig maken
Hij knikte ook de hele tijd 'jaa'
Dat stilstaan vond ie niks haha.
En die man maar de hele tijd zeggen :"Om het niet te lang te maken.........". ondertussen stonden we dik lang hahaha