Heeft 1 van jullie een rondgenaaid hoofdstel voor jullie haf? Ben namelijk benieuwd of dat leuk staat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:heteren is dat toch? ligt bij renkum enzo.. waar de divoza zit! (okee 1 van de divoza's haha)
23? wow
Kur lijkt mij alleen en dan op muziek? wel leuk hoor
Aline_17 schreef:foto uploaden bij mijnalbum oid en dan de link van de foto plakken in je profiel en dan voor de foto [img] zetten en achter de foto [/img]
Aline_17 schreef:Misschien staat er een plaatje op de website van Divoza?
Maikaatje schreef:@Nienke_17, Wat lijkt jou haflinger veel op die van mij op sommige foto'sOh tweeling!
Echt ik zie daar echt mijn pony in heel vreemd is dat
muppetmayo schreef:Hey madeira, toch een zadel kunnen vinden dan? Je was op zoek toch?
Nienke_17 schreef:Hey meiden!
Ik heb ook weer even tijd gevonden om bij te lezen en mee te kletsen
Alle nieuwkomers weer van harte welkom!
@ Freya: sterkte!
@ Dapnik: ik heb geen rondgenaaid hoofdstel, maar ben ook wel benieuwd.
@ Naomimak: je bent niet dom hoor, maar je gaat bijv. naar mijnalbum.nl daar maak je een album aan en upload je foto's.
Zodra je dat gedaan hebt neem je zoals Aline_17 al zegt de link van de foto over en die plaats je tussen de tekens [img] en [/img].. Snap je?
Heb vandaag trouwens voor het eerst sinds anderhalve week weer gereden op Sjoukie. Ze was een paar dagen kreupel en heb haar op rust gezet maar vandaag durfde ik het weer aan.
We zijn lekker met naar buiten geweest met mijn beste vriendinnetje en haar haf, was echt heerlijk!