Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:
lotteluvah schreef:Lot is aardig verkouden geweest. Nu heb ik zo'n idee dat ze het in het begin gewoon aardig fris heeft zonder deken buiten. Als ze een paar rondjes heeft gestapt valt het wel mee. Zouden jullie eerst even een fleece dekentje erop doen of gewoon zo laten lopen? Ze zit net zo dun in haar vacht als de paarden die geschoren zijn bij ons op stal.
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Eerst ff dekentje op. Doen bij ons op stal ook meerdere mensen, tis dat Noran geen uitrijdeken heeft maar anders zou ik die er eerst ook ff op doen.
IK heb ook geen uitrijdeken. Pleur en dan gewoon een zweetdekentje over. Het is 's avonds wel lekker koud buiten!
Jotee schreef:Ik hoor net van klasgenoten dat ze een vis moesten ontleden met biologie. OMG, wat ben ik blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Echt, ik was daar serieus over m'n nek gegaan. Alleen het idee al! Bah!
mieske schreef:knabbelgirl schreef:nou als lid van de mariskafanclub wil ik ze ook zien
Hoi fan
lotteluvah schreef:Ik ook niet
Hebben jullie ook altijd dat je haar pas goed zit als je naar bed gaat?
knabbelgirl schreef:_karin_ schreef:Nu ben ik echt weg.
vanaf vrijdag is inschrijven en je moet snel zijn voor week 9
Monica_86 schreef:mieske schreef:Organisatiekunde.. Nooit van gehoord
Succes iig.
En wees voorzichtig op het station..
Kan niemand je komen halen ofzo ?
In het onderdeel organisatiekunde worden de concepten aangereikt om een interne en externe analyse te kunnen maken van een organisatie. Aan de hand van het thema omgevingsinvloeden is er aandacht voor de organisatie in relatie tot haar omgeving. Aan de hand van de thema's organisatie in ontwikkeling, leiderschapsstijlen, besturing en structurering van een organisatie denken we de kennis en het analysekader te hebben aangereikt, waarmee de student een adequate beschrijving van een organisatie kan geven
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:haha oke
ik doe de staart vaak omdat die al zo zielig is en hij anders af kan gaan als ze opstaat van rollen
jah okay..
ik zit alweer met tranen in me ogen [IM] mijn wereld is ingestort
Godsamme, ik wil die verhalen niet lezen
mieske schreef:JoDy1991 schreef:ja altijd
er is daar geen binnenbak
Poeh wat ben ik blij dat we een binnenbak hebben
Zeker met die stortbuien
Dan ben je in 1 minuut helemaal doorweekt
SmeeJ schreef:Nou, wees blij joh.
Zeg je gewoon; ' Ja doordat u nog bezigwas met de auto ben ik allerlei dingen misgelopen, waar ik 200 euro per keer voor kreeg. '
Doemaarhier
knabbelgirl schreef:ik heb net te horen gekregen dat de man waarbij katie gestalt stond in Brakel is overleden en begravenEcht zo erg! Het was zo'n schat van een man
Hij is een van de weinige die bij Katie binnen is gekomen
Voel me nu ff heel poedersuiker
SmeeJ schreef:*HYPERRRRR.
GAATHAARWANDVANKAMERFFHELEMAALBEPLAKKENMETFOTO'S.
Jotee schreef:Welke vinden jullie mooier?![]()
xRoxanne schreef:
mieske schreef:kost 150 euro per uur
lotteluvah schreef:Ik probeer nu al een paar dagen contact op te nemen met de ruitersport zaak waar ik mijn laarzen in bestelling heb. Maar ze nemen gewoon niet op
lotteluvah schreef:Lot is aardig verkouden geweest. Nu heb ik zo'n idee dat ze het in het begin gewoon aardig fris heeft zonder deken buiten. Als ze een paar rondjes heeft gestapt valt het wel mee. Zouden jullie eerst even een fleece dekentje erop doen of gewoon zo laten lopen? Ze zit net zo dun in haar vacht als de paarden die geschoren zijn bij ons op stal.
Jotee schreef:Ik hoor net van klasgenoten dat ze een vis moesten ontleden met biologie. OMG, wat ben ik blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Echt, ik was daar serieus over m'n nek gegaan. Alleen het idee al! Bah!
mieske schreef:knabbelgirl schreef:
mooi
Ja ben er erg tevreden over.
Zeker over de manier van voeren, 6 keer per dag!
En ook in de winter weidegang
Jotee schreef:Ik ben niet ziek!
_karin_ schreef:Hmm Karinúús Vriendlúús?
Mijn broer gitaart en zingt love me tender.
Wat een romanticus.
lotteluvah schreef:Wat vinden jullie?
Grijs/roze bontpeesjes bij anky rose (die heb ik nu) of toch de br roze halen?
lotteluvah schreef:Karinuuuus
omg
Jaa en als jij hem niet neemt neem ik hem wel