niet hier op mijn lap top,eentje van afgelopen winter nog wel....die heb ik hier al eens geplaatst geloof ik,zal even voor je kijken.op een hele koude winter dag star tussen het jonge spul.
Leuke foto's weer Ik heb wel 2 slaapkoppiepaardjes haha! Goldy vond het vandaag ook wel leuk om gewoon te blijven liggen.
DDW1190 schreef:Knap paardje zeg! is hij nou afgevallen of lijkt dat zo? Nee hoor hihi maar de laatsje foto is een beetje ongelukkig genomen maar dat kwam door die stomme regen. Hij is nooit echt heel vol geweest, maar we zijn er druk mee bezig
Mooie foto's weer!!Leuk om de opa van Storm weer even voorbij te zien komenDekje staat hem goed Haf_Kadans
Even een leuke foto van mijn kleine uk liggend in zijn stal tussen zijn vriendinnetjes!!Toen hij door had dat ik er stond rolde die half om tegen een ander paard en stond toen pas op... Even laten zien dat hij lekker lag denk ik
iets meer dan 10 maanden Voor de liefhebbers hij loopt nu al tegen de 1.30! Zijn kont heeft die hoogte zeer zeker bereikt!