noaxhorses schreef:bij Amra
Haha Noa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
* maar dat helpt wel goed!

Arme Pooh haha. Van Starwien ken ik ook geen famillie maarja dat is een kruising tussen een onbekende andulusiër hengst en een appaloosa
van Jens ken ik ook geen familie haha noaxhorses schreef:Arme Pooh haha. Van Starwien ken ik ook geen famillie maarja dat is een kruising tussen een onbekende andulusiër hengst en een appaloosa
van Jens ken ik ook geen familie haha
elineXpooh schreef:noaxhorses schreef:Arme Pooh haha. Van Starwien ken ik ook geen famillie maarja dat is een kruising tussen een onbekende andulusiër hengst en een appaloosa
van Jens ken ik ook geen familie haha
ach ja, ze heeft het toch niet zo op andere paarden dus ik denk dat het met familie alleen maar erger wordt
Ook heb ik mijn orun instructrice diploma niveau 2 gehaald in 2012 en geef dan ook wekelijks les. Momenteel heb ik 2 kwpn'ers, een veulen
, een les pony en dus mn haffie op stal staan. (Nouja mijn ene kwpn'er is momenteel uit logeren)
.
Wat een mooie foto, leuke haflinger 

Dat sinterklaasliedjes is wel slim. Ik zing altijd liedjes als ik bang ben. Ontspan je inderdaad van! Nou... Is zijn halftante (?) dan niet genoeg familie? Want Jens opa is toch Star? 
Fijn dat je weer naar Arma bent geweest. 

Heb heel mooi 80% lucht gefilmd waardoor hij focussde op de lucht en daardoor zijn Peg en ik donker. Ik vraag wel of iemand anders een keer wil filmen want dit werkt gewoon niet.

terwijl onze tuin al gigantisch is.. maar blijkbaar niet groot genoeg voor haar