En Paulien met Madeira een fijn lesje gereden! Super meid, zie je wel dat je t echt wel kan kan!

Fijn dat Bri ook lekker ging vandaag hoor! Ik heb Willy ook al dik ingepakt hoor..

Vanavond fijn gelest..
Hij had zich vandaag overdag wat volgevreten op de wei dus hij had t wel even zwaar, en ik ook! Hield flink vast soms ook, maar uiteindelijk liep ie als n treintje.. Hij begint echt te sjouwen en doet super zijn best

Vrijdag wedstrijd, als ie zo loopt hoop ik mn laatste 2 puntjes te pakken voor t L2..
had dus pillen ipv die zakjes die pillen werken ook niet echt maar die zakjes echt top.
dus pa zegt neem nou zo zakje dus ik die genomen om 4 uur en na een half uur kon ik me gewoon weer wat meer bewegen zo zie je wat een goeie troep het is, hopelijk ben ik morgen dus minder beurs.
. Terwijl ik 's zomers ook die ren-acties niet cadeau krijg. Dan kunnen we met een gerust hart op wedstrijd o.i.d. Alleen met parades (zoals Ermelo) wordt ze bloedheet. Ik weet ook niet of ik die volgend jaar nog mee rijd, want het gaat een keer fout!