Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:07

Fijn dat je beter hebt gereden als gisteren Paulien, je bent iig blijven zitten vandaag! :)) ;)

En Paulien met Madeira een fijn lesje gereden! Super meid, zie je wel dat je t echt wel kan kan! :D

Fijn dat Bri ook lekker ging vandaag hoor! Ik heb Willy ook al dik ingepakt hoor.. :o

Vanavond fijn gelest..
Hij had zich vandaag overdag wat volgevreten op de wei dus hij had t wel even zwaar, en ik ook! Hield flink vast soms ook, maar uiteindelijk liep ie als n treintje.. Hij begint echt te sjouwen en doet super zijn best :D
Vrijdag wedstrijd, als ie zo loopt hoop ik mn laatste 2 puntjes te pakken voor t L2..

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:10

nou heb idd ook die diclofenac gehad hielp ook niks
en heb celebrex gehad die hielp ook niks
5 jaar geleden ook met een slijmbeurs gezeten en die zakjes hielpen top van ibuprofen
dus ik gevraagd weer voor die zakjes, ga ik ze halen bij de apotheek kreeg ik ze niet vanwege de verzekering -:(- had dus pillen ipv die zakjes die pillen werken ook niet echt maar die zakjes echt top.
ben gisteren gekraakt tussen me schouderbladen omdat ik zo'n pijn op me schouder en in me nek had
vandaag dus zo verschrikkelijk beurs kon geen kant op me vader heeft onze King gemest. *\o/* dus pa zegt neem nou zo zakje dus ik die genomen om 4 uur en na een half uur kon ik me gewoon weer wat meer bewegen zo zie je wat een goeie troep het is, hopelijk ben ik morgen dus minder beurs.
ik rij al sinds 27 sep niet meer. hij zit links en onze haflinger is op links ook niet echt makkelijk, ze moeilijke hand. dus heb 2 volwassen bij rijders. en me dochter rijd. verder longeren ben ik al zo slim in geworden met rechts beide kanten. 1 keer gemend en ging daarna redelijk..

dus hoop snel weer te rijden.
kan rondje stappen natuurlijk niet laten :D

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:11

Sita_ schreef:
Fijn dat je beter hebt gereden als gisteren Paulien, je bent iig blijven zitten vandaag! :)) ;)

En Paulien met Madeira een fijn lesje gereden! Super meid, zie je wel dat je t echt wel kan kan! :D

Fijn dat Bri ook lekker ging vandaag hoor! Ik heb Willy ook al dik ingepakt hoor.. :o

Vanavond fijn gelest..
Hij had zich vandaag overdag wat volgevreten op de wei dus hij had t wel even zwaar, en ik ook! Hield flink vast soms ook, maar uiteindelijk liep ie als n treintje.. Hij begint echt te sjouwen en doet super zijn best :D
Vrijdag wedstrijd, als ie zo loopt hoop ik mn laatste 2 puntjes te pakken voor t L2..

onze haf is ook echt een diesel loopt pas echt lekker in de ontspanning na 20 min
hebben meer meiden hier last van of niet..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:16

Ik normaal gezien niet, hij is altijd zo los als een elastiekje.. Alleen vandaag dus eens niet, shít happens... Moet k ook eens hard werken en kan mn instructeur eindelijk weer eens lekker tegen me lopen zeiken.. :')

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:19

Ook al zo fijn gereden! Ik wil ook haha.

Taar is echt een monstertje. Die heeft hele hoge pieken en hele lage dalen. De middenweg kent ze niet. Het gaat ook heel erg wisselend. Maar ach ze is nog jong! En zolang we er samen plezier in blijven hebben ben ik blij. Ik kan altijd wel lachen om haar fratsen.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:25

Viet schreef:
Ook al zo fijn gereden! Ik wil ook haha.

Taar is echt een monstertje. Die heeft hele hoge pieken en hele lage dalen. De middenweg kent ze niet. Het gaat ook heel erg wisselend. Maar ach ze is nog jong! En zolang we er samen plezier in blijven hebben ben ik blij. Ik kan altijd wel lachen om haar fratsen.

'Is nog jong' is nu nog een excuus. Anne wordt eind april 13 en bezit nog steeds een hoge dosis drakenbloed }> . Terwijl ik 's zomers ook die ren-acties niet cadeau krijg. Dan kunnen we met een gerust hart op wedstrijd o.i.d. Alleen met parades (zoals Ermelo) wordt ze bloedheet. Ik weet ook niet of ik die volgend jaar nog mee rijd, want het gaat een keer fout! -O-

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:31

Ik heb het geluk dat ze me eigenlijk nooit laat zitten op concours. Ze wordt bijgereden door een meisje van 14 en die heeft al bloed zweet en tranen in die pony zitten..

Ik heb har gelukkig voor het oog altijd wel mooi aan de loop, maar ik wil een paard onder me hebben die op eigen benen loopt. Ze hangt nog veel te veel aan mij. En als ze heet wordt heb je er bijna niks meer aan. Dan is het vooral de pony rustig houden en zo vriendelijk mogelijk rijden. Volgens mij is haar handleiding in het Chinees geschreven ofzo :')

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:46

Dat mooie lopen voor t oog heb ik ook Viet.. Willy kan soms heeeeeel zwaar n de hand zijn, maar dan ziet dat er voor het publiek niet zo uit..
Soms wel n voordeel zeker voor de jury, maar als je dan eens loopt te klagen tegen vriendinnen dat ie zo stug was dan geloven ze je niet :')

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:48

Dat heb ik dus echt precies hetzelfde! Gewoon lomp en stug doet ze dan terwijl het er wel goed uitziet. En ik maar werken :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:49

Hahaha precies! :))
Máar, dat betekend wel dat we toch iets goed doen! Anders zou t dr vast net zo stug en lomp uitzien als t voelt... :+

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:09

Ik had dat met mn laatste wedstrijd heel erg. Ze was nog niet geschoren en had duidelijk last van haar vacht. Ik had het gevoel alsof ik er echt als een idioot opzat... Kijk ik de film na, lijkt ze eigenlijk heel vanzelf te lopen haha.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 02:00

Viet, wat naar zeg al die klachten!!! Hopelijk kan er geleidelijk aan toch wat veranderen aan je houding e.d.

Betreft dekens, mijn paardje krijgt alleen een dekentje op nadat ze erg bezweet is van het rijden in de winter. Verder staat ze overdag buiten zonder deken en 's nachts gaat ze op stal (binnen). Ze heeft al een tijdje een heerlijk wollig vachtje en ik moet zeggen dat ik dat er heerlijk uit vind zien haha.

Ik ben inmiddels weer aan het herstellen van mijn mishandeling bij de kaakchirurg en hoop vrijdag dan toch echt een week later dan ik had gewild weer eens op Josie te stappen. Kijk hoe dat nu gaat (ze heeft chronische bronchitis). Hopelijk ontstaat er geen hoestbui of gaat ze benauwd piepen. Ik mis het rijden echt. Heb nu al weer een hele tijd niet gereden. Eind zomer ofzo.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:28

Pff al die krakersverhalen heel herkenbaar. Ben na een val van Maes en een autoongeluk ook een paar keer rechtgezet, en ga nu elk jaar voor controle een keer heen. Staat altijd wel weer iets scheef of in de knoop, blijven zwakke plekken bij mij helaas. Ik vind na een behandeling altijd heerlijk, dan ben ik weer zo los! (hooguit wat coordinatieproblemen, dat ik weer even in balans moet komen haha) Als Maes weer strak gaat lopen, word die meestal ook even losgehaald, hij heeft jaren met een vaste rug gelopen, zelfs een poos kreupel door geweest, en heeft nu ook een zwakke plek. Gelukkig kan mn instructrise die aardig op zn plek houden, vind Maes heerlijk ,die gaat er ook helemaal voor staan!

Ow en Ibuprofen 600, zálig :+ Heb na mn laatste spoedbehandeling bij de tandarts weer een hele doos zakjes meegekregen (was wel wat overdreven, had gevraagd om een noodvoorraadje voor t geval ik weer kiespijn zou krijgen) Daar kan ik de nacht dan prima op doorkomen, wel zo stoned als een garnaal, maar das geen ramp :')

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:30

Werd ik maar stoned van de Ibuprofen. Ik heb een week de maximale dosis geslikt, maar voelde nog steeds pijn :s.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:42

Ik had toen met mijn gebroken rib een flinke dosis diclofenac en dat hielp best redelijk voor zover je die pijn helemaal weg krijgt. Werd er alleen wel een beetje misselijk van.

Ibo 600 heb ik nog nooit gebruikt, maar als ik jullie zo hoor ga ik daar toch eens om vragen als die rug van mij weer gaat opspelen.

Dag begon alweer fijn hier, de metro's reden niet tussen 2 haltes dus heb fijn een stukkie tram gepakt. Wat een rotding is dat zeg, al die auto's en mensen die er nog even snel voor langs willen. Zou toch niet graag bestuurder zijn op zo'n ding.
Vanmiddag lekker even naar Storm, hij is een dagje vrij vandaag en mag lekker met zijn vriendje buiten spelen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:45

Oooh... Die ibu 600... Zálig inderdaad, bij elk pijntje hoor..
Heb ook altijd een noodvoorraadje staan.. :))

Goedemorgen btw... :)

Ik zou bijna vragen wat een metro was, kon me nog net inhouden _O- :') Maar gelukkig ben je alsnog op je werk gekomen..
Maar zonder gekkigheid, volgens mij heb ik nog nooit in de metro gezeten.. Wel eens in de tram..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:47

Haha nee metro's en trams kennen we hier niet. Heb wel eens in de metro gezeten, maar dan in London..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:48

Oh ehm.. Wacht even.. Volgens mij in mn heeeele jonge jaren :') in Rotterdam een keer.. :)*
Goh, ben ik toch niet echt wereldvreemd, valt dan weer mee..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:52

Hahaha provinciaaltjes....

Ik weet ook niet meer hoe ze eruit zien hoor, schrik er iedere keer weer van als ik een dagje HomeTown aandoen _O-

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:53

Nee haha metro's rijden inderdaad niet bij jullie ;-). Ik ga er dagelijks mee naar mijn werk. Ben nu in een half uur midden in het centrum van Rotterdam, met de auto zou ik er zeker een uur of langer over doen in de spits en zouden er nog een hoop parkeerkosten bij komen. Veel van mijn familie woont in Groningen en als ze dan eens bij ons in de buurt zijn willen ze ook allemaal even met de metro.

Fijn hoor, gaan ze hier ook nog ff boren, kan me collega's niet eens meer verstaan.

Dit wordt weer zo'n dag vrees ik hahaha.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:55

Mando schreef:
Hahaha provinciaaltjes....

Ik weet ook niet meer hoe ze eruit zien hoor, schrik er iedere keer weer van als ik een dagje HomeTown aandoen _O-

_O- Nou, ik ben gelukkig al een heel beetje minder wereldvreemd geworden toen mn lief me uit Zeeland heeft weggehaald.. Hier n Friesland hebben ze tenminste treinen en een snelweg! :wow:

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:03

Ik zit iedere dag in de metro... Maar wordt je niet vrolijk van hoor haha. Is altijd druk, gekke mensen enz. En zeker somers, stinken!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:04

Haha Sita, kwam jij echt uit zo'n ieniemienie dorpje?

Ja echt he Paulusjuh, er zitten echt vieze mensen tussen soms. Soms zit je ook echt helemaal klem tegen die raampjes.
Maar toch is het best handig, want ik zou bijv, vanaf Spijkenisse rechtstreeks met de metro naar jou kunnen komen :-)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:09

Haha ja inderdaad, dat wel. Ik heb ook regelmatig, dan is er plek genoeg.. En dan komt er zo vieze dikke vent precies naast mij zitten! Dan denk ik: waarom nou?!?!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:11

Faringo schreef:
Haha Sita, kwam jij echt uit zo'n ieniemienie dorpje?

Ja echt he Paulusjuh, er zitten echt vieze mensen tussen soms. Soms zit je ook echt helemaal klem tegen die raampjes.
Maar toch is het best handig, want ik zou bijv, vanaf Spijkenisse rechtstreeks met de metro naar jou kunnen komen :-)

Nou, dat ieniemienie valt wel mee, het is een van de grootste dorpen daar.. Maar Zeeuws Vlaanderen is gewoon in t algemeen een beetje achtergesteld.. :+
Je mag er sinds kort op een klein stuk rijksweg 100, de rest is allemaal 80 en 60.. En op sommige stukken zitten er altijd trekkers voor je neus.. :roll: