ik heb even een filmpje gemaakt van een paar foto's van sting in die 2 en halve maand dat ik hem heb, de eerste foto in het filmpje is van het begin en de laatste van vorige week geloof ik! Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=2u96LoEP ... e=youtu.be
Haha leuke foto yvank! Vind haar kolletje echt chique Aah cute kadans knappe lil! Crossfoto's zijn echt gaaf! Stoer ding carlijn, die kan idd flink springen Leuke kruising, al vind ik het idd meer haf dan fjord
Mn lieffie toen ik haar net naar buiten deed, ze was zoo blij
Hier onze gruwelijke mislukking van de dag! Vandaag de laatste selectie M springen gehad en mén wat ging dat slecht! 3x bijna tegen de vlakte gegaan met paard en al en zo ongeveer alle hindernissen om gegooid. We werden uitgebeld op 8, maar omdat meneer de organisator verder niemand had om af te vaardigen hebben ze ons een kans gegeven en mogen we naar de geldersche haha Ook kringkampioen dus dat is wel leuk.
Snapte er werkelijk niks van maar we gaan hard trainen en op de geldersche laten zien dat we het écht wel kunnen!
Nog even poseren na onze grande finale
Hierna werden we uitgebeld De landingsfoto houden jullie te goed haha
Valerio is een haflinger van 9 jaar van wallenstein. Het is een echte ondeugd maar ik kan zo van hem genieten Van de week heb ik mijn nieuwe hoofdstel binnen gekregen en daar zijn uiteraard fotos van gemaakt hier 2 fotos van mij knapperd!