k ben weer terug van zaza
ff dr stal gedaan en uitgebreid gepoetst
daarna weer gewandeld en ze had dr zin in hoor xD
mijn dag is ook weer goed want heb mn "crush" op t voetbalveld gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjemira schreef:Nou ik kan er echt niks aan doen maar heb weer slecht nieuws, ik haalde Crispy uit de wei en haar achterbenen bij de kogels zijn 2x zo dik, meteen de DA gebeld, moest haar benen 10 min koelen, daarna aan de hand met haar stappen, daarna weer koelen, als ze morgen nog zo dik zijn moet ik terug bellen en vochtafdrijvers ophalen.
Zazalover schreef:echt balen marga! ga weer enorm voor je duimen hoor
jodie, nee want toe k langs fietste was ie aan t spelen, en zit best stuk tussen t veld en de weg, en toen k terug ging fietste ik stukkie achter hem
arankeng schreef:Gefeliciteerd met zaza! En kom op he ga naar hem toe ik heb het ook gedaan en dat werkte!!
Mandje erg bekent probleem hier het os altijd hetzelfde verhaal! Ik ga morgen voor nieuwe laarzen dus hopen dat ik wat kan vinden met mijn voeten![]()
Ik heb trouwens ook pracht laarzen te koop! Maat 41 (zie onderschrift)
Marga wou dat ik het kon! Maar we hebben en dat vind (onder andere ik want heb liever een hond) wij meer dan genoeg sorry![]()
Vandaag was koningine dag top mensen heb ech genoten van het weer! Helaas kon ik weer niet naar sandra door die andere verzorgster wordt er een beetje moe van.
Zazalover schreef:arankeng schreef:Gefeliciteerd met zaza! En kom op he ga naar hem toe ik heb het ook gedaan en dat werkte!!
Mandje erg bekent probleem hier het os altijd hetzelfde verhaal! Ik ga morgen voor nieuwe laarzen dus hopen dat ik wat kan vinden met mijn voeten![]()
Ik heb trouwens ook pracht laarzen te koop! Maat 41 (zie onderschrift)
Marga wou dat ik het kon! Maar we hebben en dat vind (onder andere ik want heb liever een hond) wij meer dan genoeg sorry![]()
Vandaag was koningine dag top mensen heb ech genoten van het weer! Helaas kon ik weer niet naar sandra door die andere verzorgster wordt er een beetje moe van.
haha ja ik wil t wel,maar ik durf niet en nu heb k vakantie dus zie k hem niet