Bitje, ik zou ook foto 1 doen! Die is zo plezierig!
Tineke, mooie Haflinger heb je!
Marlis, wat zonde van Peeps... Ik hoop voor jullie dat ze er snel bovenop is... Wel twee leuke foto's gezien van je prachtige dames!
Shirly_Bob
Geplaatst: 25-08-11 20:17
@ _Bitje-: absoluut de 1ste!
@ Tineke90: Leuke haf & wat heb jij een leuk setje aan zeg, jaloers
@ Marlis:
Anoniem
Geplaatst: 25-08-11 20:59
Mijn blonde God vandaag. Hij heeft me weer zó gelukkig gemaakt! Hij kwam keihard op me af gerend, hinnikend. Op me af rennen doet hij vrijwel altijd, dit was de eerste keer dat hij hinnikte...
Yvar en marit zijn allebei echt leuk Yvar stoer en marit meisjesachtig haha
En stoere fotos van marlijn
mindful
Geplaatst: 26-08-11 11:26
Prachtige Haffen allemaal
Ben stikjaloers op al die lange manen
Marlis
Geplaatst: 26-08-11 11:26
Stoere foto's van Marlijn. Mooi foto's van Marit. Ivar is echt super stoer, vind hem zo leuk.
Me knappe meisjes.
Duimen jullie mee voor morgen dat peeps niet nog een zweer of iets heeft zitten Er kwam sinds gisteren bloed en pus uit haar wond in haar hoef (waar ze op de kliniek aangeholpen is). Ze had een kneuzing en daar is een grote bloeding ontstaan en is nu tot ongeveer haar kogel weg gesneden bij een stuk vana haar re achterhoef. Maar het kan zijn dat er nu weer een nieuwe zweer zit omdat ze nog steeds kreupel is en er dus bloed en pus uit komt. Ze heeft wel pijnstilling weer gehad gelukkig en morgen komt de hoefsmid want ze moet ijzers met leren zooltje. Kan hij geen nieuwe zweer vinden of iets moet de Dierenarts weer komen of peep naar de kliniek.
Nou wat peeps had viel wel onder een zweer maar was het eigenlijk niet. Een kneuzing met een bloeding wat heel diep zat. Maar door het bloed en pus wat er nu uitkomt en dat ze het licht uit je ogen probeert te trappen als je het schoon wil maken zit er mischien nu een nieuwe zweer in die wond zei de DA. Maar afspraak met smid staat voor morgenochtend dus ben benieuwd. Ze mag zoiezo alleen vandaag, morgen en zondag nog amar pijnstilling(was er vanaf zaterdag al vanaf) want ze moet toch echt vooruitgang hebben dan en beter gaan anders dus weer de dierenarts.
mindful
Geplaatst: 26-08-11 11:38
Weet je de oorzaak van de kneuzing? (sorrie, mocht je de uitleg al ergens geschreven hebben)
Voor jullie weer even de vraag ontopic te blijven: dit is een fototopic, geen kletstopic. Reageren direct op de foto's is toegestaan. Verder kletsen is hier niet de bedoeling: dat mag in het HK topic van Haflingers. Willen jullie hier weer even beter op letten? Want ik zie weer veel slowchat. Alvast bedankt!