Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 09:31

-O-

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:12

Ooh.. Het weer.. Bahbah... Weten jullie nog vorig jaar? De week ervoor regende het zo erg dat het terrein blank stond.. En op de dag zelf schenen 7 zonnetjes.. We duimen gewoon...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:33

Leuk het weer van Nederland :\
Ze hadden het gewoon in september moeten laten , was het altijd goed :Y)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:50

Vorig jaar zondag was het anders ook verschrikkelijk, Suus ;) (mag toch hopen dat het dan toch droog is, want vorig jaar had de laatste groep ook het slechtste terrein, en dan denk ik dat ik ook op heel erg safe moet gaan rijden)

Nee, nou baal ik er van dat ik niet in Duitsland zit, want daar is het weer nu wel super. -O- Maar je moet wat overhebben voor Ermelo, dus vandaar een weekje 'vakantie' in Nederland :\

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 10:56

Das ook kloten ;(
Op safe rijden doe ik vrij snel, in Ruurlo haf concours deed ik dat ook , vooral proef 1.
Kom ik daarna bij de auto, zegt die jury, je reed gespannen, ik zo nee ik reed op mn veiligheid want ja het heeft best geregend en regent nu weer! Dus het is een beetje mn eigen schuld.

Zegt ze, ja maar je hoeft niet zo voorzichtig te rijden , dat je nu deze punten hebt is je eigen schuld.

ik dacht echt mens dat zeg ik net toch zelf al :\ jezus.

Bij een ander meisje had ze als commentaar dat ze eens die manen moest invlechten dit koste haar punten, nou dat mag helemaal niet want wij mogen ze los laten , heeel raar mens.

Nou lekker weekje Nederland he :(:)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:16

Nessie schreef:
Nou ik ga m'n paard niet 6 uur op een paddock zetten, dan zelf lekker weg, zo kan niemand anders erin. Wij op stal hebben hier ook een paddock, daar zet ik ze ook niet 6 uur op, anderen willen ook daar heb je wel rekening mee te houden vind ik. En al helemaal omdat het daar je pensionstal niet is. ;)

Wolder is heerlijk trailer/vrachtwagenmak gemaakt met de hengstenkeuring toen, hij heeft geleerd er rustig eeuwenlang op te staan :P

Nog een paar dagen om te sleutelen Lovelita

Ik druk nu echt al 10x op verzenden, stop ff met typen haha!

Vorig jaar heeft die van mij er de halve dag in gelopen! ik had ook de trailer er pal voor staan, maar niemand is gekomen??

Ik ga niet meedoen met de parade! het duurt mij veel te lang en daarbij vind ik het niet eerlijk tegenover Manchester dat hij de hele tijd op zijn trailer staat!

Ik ga nooit met een jury in discussie eigenlijk :o Gewoon ja en amen zeggen hahaha :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:13

Een vriendin van mij had een leuke jury, die pony schudde met zijn hoofd (was gewoon tik van die leasepony), komt de jury uit de auto; en ja het ziet er niet uit, dat beest schud de hele tijd met z'n hoofd, leer eens rijden ofzo!

En wat al helemaal een mooie was, een kennis van ons reed een proef op een buitenwedstrijd, maar die jury zag al dat er echt een extreem donkere lucht aankwam en dat de hel écht los zou barsten. Dus zij groet af en die man schreeuwt; SCHIET OP NU DE RING UIT, HET TERREIN AF!! WEGWEZEN! Dus zij schrikt zich helemaal rot en dacht echt wat heb ik nou misdaan, maar die man wilde dat ze snel naar de trailer ging, want toen brak er echt een noodweer uit op dat veld.

Ik zelf heb ook weleens gehad op wedstrijd, was binnen losrijden en buiten op open terrein de proeven. Nou ben ik doodsbang voor onweer, echt heel erg bang.. Dus ik hoorde het al wat rommelen, en stap piepend achter mijn moeder aan met Wolder dat het niet goed was nu naar buiten te gaan, dat moest niet. Maarja ik moest rijden. Dus ik rijd nog even los buiten, en ook daar bast de hel los.. Bliksem en direct de donder erna, dus ik meteen ik wil naar binnen ik wil naar binnen. Nouja ik mocht ook naar binnen, iedereen mocht binnen gaan schuilen, ik wou het liefst naar binnen galloperen ik was helemaal in de stress, maar het gekke is, wanneer ik gestresst ben is Wolder de rust hem zelve. Ik zat daar met de tranen in mijn ogen van angst, en die pony sjokt in een heel rustig stapje naar binnen haha :P

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:40

Twee jaar terug kregen wij te horen dat de stallen vol waren en dat ze elder stallen bij hadden gehuur, ongeveer 1 / 1,5 km van het KNHS af, daar hebben wij toen dus gestaan. was wel lekker om heen en weer wat los te rijden.

Hoop dat de paddock nog wel even vrij is zodat bel ook nog even losgegooid kan worden en de benen kan strekken na een hele dagstal. Anders lopen we nog maar lekker met haar aan de hand een stukje.

Het schijnt zaterdag redelijk droog te blijven met af en toe een bui, hopen dat de buien pas na de parade komne.

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:19

Hoop ook dat we wel beetje fijn weer krijgen anders is het ook zo jammer. Weet nog wel vorig jaar met die warmte.
Hopelijk van de week ook nog beetje droog weer, want zo als vandaag valt er bij ons op stal weinig te trainen.

@S_uus ; ik was er ook in Ruurlo en reed ook bij die jury die wat van het vlechten zij inderdaad. Maar volgens mij had iedereen die niet gevlochten had een punt aftrek. Ze was er van overtuigd dat het in de regelementen van de knhs stond.

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:26

Wil de pret niet bederven maar net op teletext
Zag het weer er niet best uit voor het weekend
Maar ook ik hoop natuurlijk op mooi weer

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:32

Ik zie wel wat het weer doet ;) kunt er toch niets tegen doen..

Ik gooi Lita zaterdagavond mooi even op de paddock als iedereen weg is. Even lekker rollen!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:35

Mandarijn schreef:
-O-

Heb een mail terug gehad van de organisatie.. Het was prima!
Dus box 5 is nu voor jou, en Linda gaat nu naar box 15 dan.

Nogmaals bedankt!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 14:56

Weeronline geeft 1 druppel dus het wordt al beter ;)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:05

Ik duim echt voor mooi weer :oo

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:36

LoveLita schreef:
Heb een mail terug gehad van de organisatie.. Het was prima!
Dus box 5 is nu voor jou, en Linda gaat nu naar box 15 dan.

Nogmaals bedankt!

Okay, prima :) !

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:39

zondag wordt het toch wel mooi weer?????????

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:01

Ik zweer echt bij weeronline. Altijd (meestal :') )als ik iets te doen heb, geeft hij mooi weer aan :') Afgelopen zaterdag Decibel gaf hij al 2 weken ervoor prachtig weer aan. Al het andere weer veranderde naar oliebol, en voila, zaterdag was het praaaaachtig!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:07

Haha ik hoop het ook, maar vorig jaar stond alles blank in Ermelo met het NK!
Dus ik houd goede moed :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:11

Hoe kun je je afmelden?
Zie het totaal niet zitten om nog te gaan.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:15

Ahh waarom niet?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:17

DDW1190 schreef:
Ahh waarom niet?

O.a. thuissituatie.
En Fam en ik komen ook totaal niet meer overeen. Proefje hobbelen zal misschien wel gaan maar we hebben al een maand niet meer gesprongen en heb er deze week ook geen mogelijkheid meer voor.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:26

Ga je toch niet springen :D
Misschien is het juist fijn om er even lekker tussen uit te gaan en om wat leuks te doen! :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:29

Ja, maar in m'n eentje kom ik daar niet. Heb geen rijbewijs en al helemaal niet voor met een trailer...

[edit]En als ik ga wil ik wel gewoon doen waar ik voor ingeschreven heb... Da's gewoon een stom trekje van mij.
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 23-08-11 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 17:42

heeft iemand voor mij en linkje met waar het hele programa enzo staat toevallig ( blond sorry ) ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:26

Mandarijn schreef:
Ja, maar in m'n eentje kom ik daar niet. Heb geen rijbewijs en al helemaal niet voor met een trailer...

[edit]En als ik ga wil ik wel gewoon doen waar ik voor ingeschreven heb... Da's gewoon een stom trekje van mij.

Niet iemand uit de buurt die er ook heen gaat?
Zou wel jammer zijn... maar als het niet gaat dan gaat het niet.