Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxylovee schreef:hier is het gelukkig ook nog droog, het ziet eruit dat het ook wel droog blijft! maarja in Nederland weet je het nooit natuurlijk haha.
ga denk dubbelelijnen met cupido of ook even lekker naar buiten.
ze staan bij ons nu niet meer op het land !omdat het te nat is, maar nu staat hij zolang op stal.
Roxylovee schreef:de eigenaar heeft paar weekjes terug een landje aangeboden gekregen, met 2 containers waar ze dag en nacht naar buiten mogen maar dus ook naar binnen kennen. ergens op de grens van den hoorn - delft
heb er wel zin maar staan daar helemaal alleen en die vorige stal hadden we echt allemaal meiden van mijn leeftijd dus was altijd lachen zal nu wel stil zijn haha
Roxylovee schreef:nee we hebben geen rijbak, maar als het land droog is mogen we in het land rijden maar op misschien 3 kwartier rijden lopen we al in het delfste hout (achter me huis) en aangezien ik de bak zelf helemaal niks vind en merk dat cup het ook buiten lekkerder vind vind ik het wel best:P af en toe lekker naar ons oude stalletje rijden en komen kijken haha,
Roxylovee schreef:naaast drevijn :|
daar stond linda, ik heb haar paarden verzorgt
misschien 3,5 jaar terug !
ik woon daar trouwens ook heel vlak bij. haha leuke foto's !
Peelie schreef:Ow, Wat leuk dat willem er ook is... Dat Heidi dat niet gezecht heeft (gaat gelijk speuren in het boekje).