Moest beginnen met de dressuur, dat ging redelijk lekker 1e proef was ik wel tevreden over had daar 181 punten 2e proef was op gras, daar reden we iets voorzichtiger en die ging ook iets minder goed daar hadden we 178 Dus toch weer een mooie winstpunt
Daarna hebben we vaardigheid gedaan, dat ging redelijk goed! alleen met het hek hebben we wat tijd verloren.
s'middags gingen we springen 70cm, heb nog nooit een parcoursje van 70 gesprongen dus we hebben het wat voorzichtig gedaan maar we waren wel foutloos , barrag durfde ik niet goed aan omdat het ook verhoogd werd naar 80 cm. Maar heb er zeker een goed gevoel over!
Parde heb ik samen met Zusan gereden, ging redelijk paardjes waren wel wat onrustig, maar het is zo'n gaaf gevoel om mee te rijden tussen al die haffie's
Vandaag hadden we de cross en dat ging ook heel goed! dus ik ben super trots op mijn veelzeidige haflinger die het gewoon allemaal even doet
eva92
Geplaatst: 12-09-10 16:35
Wij zijn ook weer terug na een geslaagd weekend! Met tandem 1e prijs gewonnen in de dressuur. dus daar was ik erg blij mee, ze kunnen het wel daarna vaardigheid waren ze wat onstuiming, en de parade was geweldig. We reden met 2 tandems bijna vooraan met 2 provincievlaggen vond het erg gaaf. alleen jammer dat de parade niet helemaal vlekkeloos verliep.
vandaag crostraining was ook super! die man kan zo fijn lesgeven.!!
Aranel
Geplaatst: 12-09-10 17:11
Ben benieuwd naar de rest vd fotoooo's
Nou zo te horen was het voor iedereen een super weekend/dag
Jeum.. En ik maak schelden op die van mij dat ze normaal moest doen, maar die is er tenminste niet vandoor gevlogen!
haflingerrr
Geplaatst: 12-09-10 17:27
Zo te horen is het weer een super weekend geweest.. Helaas kon ik niet meedoen dit jaar... Ik ben wel benieuwd hoe de hengsten het hebben gedaan bij de competitie... Weet iemand dit..?
Aranel
Geplaatst: 12-09-10 17:27
Ja dat ging ff mooi mis bij de parade af en toe, haha.
Er zitten mooie foto's bij Monique!
silby
Geplaatst: 12-09-10 17:28
Wij zijn ook weer thuis...man ben wel gesloopt hoor Hier geen foto's...vriendlief heeft alleen filmpjes gemaakt
monique1983
Geplaatst: 12-09-10 17:29
ja zaten van jullie wel paar leuke tussen idd helaas ook veel weg gegooit van me totaal foto's
was voor mij eerste keer ermelo maar vond met name bij de hengsten somigen dingen net iets te overdreven erg jammer kwa rijden waar door ik ze niet mooi vond uit komen maar meningen verschillen mischien
Carolien007
Geplaatst: 12-09-10 17:31
Wij hebben gister ook een super dag gehad.
Hebben eerst de vaardigheid gedaan, dat ging boven verwachting goed. We hebben alles gedaan, hoewel het zeiltje wel met een noodsprong met 4 benen omhoog.
Springen 70 moest ik gelijk als tweede springen, wel foutloos, maar ze was mij iets te sloom. Om op safe te gaan heb daar weinig mee gedaan. Daarna in de barage net een balk op de eerste hindernis, erg jammer, maar niets aan te doen.
Na de parade zijn wij naar huis gegaan en hebben Bel lekker in Ermelo gelaten.
Vandaag de crosstraining gedaan, die was weer super. Annebel had er weer veel zin in dus weer aardig snel en sterk. Ben wel erg strots op mijn super pony.
Volgens mij vond ze het zelf ook wel leuk want ze begon aardig te schreeuwen toen ze weer de trailer naar huis op moest .
Hoi, Nou ik ben weer thuis en heb een heerlijk weekend gehad. Leuk dat een aantal van jullie me herkent hebben. (was ook niet moeilijk met m'n bruine tuig) Heb 2 heerlijke dressuurproeven gereden met super punten wat dan ook 2x een 2e plaats opleverde. In de vaardigheid heb ik helaas 1 bal laten rollen maar de uitslag was toch goed genoeg voor een 2e plaats en een winstpunt. Kortom ik heb meer dan ik verwacht had. En ben super blij met de resultaten. en vandaag deden we (mijn groom) mee aan de western snuffel les maar persoonlijk vond ik het balen dat we steeds zo lang moesten wachten
DDW1190
Geplaatst: 12-09-10 18:04
Sita_ schreef:
Yvank_ schreef:
Jeum.. En ik maak schelden op die van mij dat ze normaal moest doen, maar die is er tenminste niet vandoor gevlogen!
ik wel een stuk of 3/4 keer maar niet echt gemeen aan de kletter..
Flurk
Geplaatst: 12-09-10 18:05
Yvank_ schreef:
ik tel er 110 (haflingers) waarvan 2x een tandem en 1x een dubbelspan en jullie?