ohh freya je bent er wel 1 haha zo even lekker buitenritje maken hopen dat het droog blijft " kijkt naar buiten en ziet druppels " morgen themba dagje eperpaardenvierdaagse lopen! ben benieuwd hoe die het doet vast wel goed..
iets van belle en het beest? beetje klassiek of juist heel stier iets van dance.
Ligt er een beetje aan hoe je wil dat je paard zig opsteld.
Wil je dat hij stoer gaat lopen zou ik zeker voor dance gaan oid. Wil je juist iets soepels zou ik voor klasiek gaan.
jSophiaF
Geplaatst: 10-06-09 13:34
deze pas des deux was wel goed voor een 1ste plaatst.
jSophiaF
Geplaatst: 10-06-09 13:35
Themba schreef:
ohh freya je bent er wel 1 haha zo even lekker buitenritje maken hopen dat het droog blijft " kijkt naar buiten en ziet druppels " morgen themba dagje eperpaardenvierdaagse lopen! ben benieuwd hoe die het doet vast wel goed..
heb je het al eens bitloos geprobeerd? Helpt meestal goed! Wel een vriendelijk systeem proberen.... Bo is beleerd met een dikkere bustrens, maar ja, wisselende tandjes he? Aangezien Bo nu toch richting western gaat, heb ik besloten mijn bitloze hoofdstellen maar weer eens van stal te halen (kruislinge bandjes onder de kin door, brede gewatteerde band op de neus), teugels lekker los en ja hoor, ze loopt relaxed en omdat ze nergens tegenin hoeft te gaan (bit) heeft ze ook de neiging niet om tegendruk te geven - en haar tandjes kunnen rustig wisselen!
@Nathalie83: Hij is nu 1 jaar en bijna 3 maanden (17-03-2008). Zijn vader is Liz Waterloo. Moeder is Modern-Times van de sporkinghove. Vader moeder is Alcantara.
*\me baalt, kan geen youtube openen hier.... * ben wel nieuwsgierig... morgen maar ff kijken...
Lin88
Geplaatst: 10-06-09 14:59
@Peelie: De manen van mijn haflinger groeien toevallig aan 1 kant, daarom laat ik ze zo zitten. De andere haflinger die ik rijd heeft de manen aan beide kanten. @Nathalie83: op www.haflingerhengsten.com staan ook super grappige foto's van waterloo
Schattig paardje zeg! Is hij zo ontzettend luxe joh? Die van mij was echt al veel breder met die leeftijd! Dat wordt een grote of niet?
Nathalie83
Geplaatst: 10-06-09 15:02
hij is uh best heet zeg maar
Lin88
Geplaatst: 10-06-09 15:02
Het word inderdaad een grote. Heb hem vorige week even met snel gemeten en kwam uit op 1.38. Nu was het snel dus zal wel wat van afwijken. Hij mag van mij nog wel iets meer de breedte ingaan. We zien wel wat het word.