Ik zou binnenkort weer eens naar Freddie, maar ik merk toch dat ik er geen tijd (en zin) in heb om hun volledig te verzorgen..
Ik zit ook met mijn school, dus zal het haar binnenkort zeggen zodat ze een ander kan zoeken..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:@VivaLaVida: welkomvoordat we jouw profiel openklikken zouden we een waarschuwing moeten krijgen vind ik... 'pas op, haflingers aanwezig met extreem hoog kwijlgehalte'
VivaLaVida schreef:Aline_17 schreef:Wat een leuke haflinger heb jij VivaLaVida, en ook een leuke boktnaam
Amanda: Hoe oud is je haf??
Haha dankje! Heb mijn boktnaam ook op mijn rug staan
@naomimak:
Ik kijk bijvoorbeeld op http://www.deaangespannenhaflinger.nl
maar vaak kun je het opbokt of google ook wel vinden. en ik word meestal wel getipt haha zo van hee ga je daarheen? ehhh is daar een wedstrijd dan?
Freya schreef:Ik b en weer terug van even weg geweest te zijn. Eerlijk gezegt heb ik niet alles terug gelezen sinds mijn laatste bericht.
Waarom ik zo'n tijdje niks heb laten weten ? Ik heb me lieve Rottweiler moeten laten inslapen en dat was erg plotseling, dus was erg van slag af ( en ben ik nog ) heb haar vanaf dat ze 4,5 week oud was in huis en haar nog goed bijna 5 weken de fles gegeven.
Maar begin nu weer een beetje mens te worden ...
Hoop niet dat er erg veel spannende dingen gebeurt zijn de afgelopen dagen ?
naomimak schreef:ik heb er op gekeken maa rik had nog een vragie moet je hier van eerst lid zijn voor dat je mee mag doen??
xxnaomi
VivaLaVida schreef:naomimak schreef:ik heb er op gekeken maa rik had nog een vragie moet je hier van eerst lid zijn voor dat je mee mag doen??
xxnaomi
nee hoor! Je betaalt per start iets meer (ik geloof als lid iets van 6 euro en als niet-lid iets van 8 ofzo)