de anky brown
ga zo ff bijlezen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maak morgen wel foto

!
? Girlgamer schreef:xLariss schreef:Kort samengevat.
Mike (profiel) » foute vrienden » loopt met pistolen » zit in de sjit en kan er niet meer uit » word mishandeld door papa » heeft iemand neer gestoken.
En ik ben nog steeds VERLIIEEFD op hem
OMG! Ik zou echt uitkijken als ik jouw was!
niet voor een foute gozer vallen! Hij is nu lief! Wacht maar tot je hem wat beter kent! Zulk soort zijn echt FOUT!! Het herhaalt zich 9 van de 10 keer... pa slaat zoon, zoon slaat...Jou?? Roma_4ever schreef:dat is erg moeilijk idd heb je foto van die eurostar?
hebben we een meeting!
Jasia schreef:Eurostar Burberry!
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:dat is erg moeilijk idd heb je foto van die eurostar?
Kan ik zaterdag langs komen om het setje op te halen?hebben we een meeting!
enig idee hoelaat
? Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Kan ik zaterdag langs komen om het setje op te halen?hebben we een meeting!
ja hoor is goedenig idee hoelaat
?

Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:
ja hoor is goedenig idee hoelaat
?
eeum ja er is een bos in de buurt ja maar achter de manege ligt ook een natuurgebied met water enzo
Babsie_Flash schreef:Ja! Esmee ook mee naar Emmen! Ik neem Wianda wel voor je mee, rij ik op Flash en Yvanka op Sally
, zou dat kunnen?
. Naomi_Haffie schreef:
die
SmeeJ schreef:Babsie_Flash schreef:Ja! Esmee ook mee naar Emmen! Ik neem Wianda wel voor je mee, rij ik op Flash en Yvanka op Sally, zou dat kunnen?
.
Even aan Yvanka vragen
Naomi_Haffie schreef:die vind me zusje ook t leukste , zou dat wel staan op een bruin veelzijdigheids zadel ?

*
.