[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Donderdag & Vrijdag na As:D Jah Viet Lekkere Rozijn:D zegt:
hahahaha gewoon:P
wou eigenlijk helemaal kappen met konijnen, ze kwamen me echt de strot uit
maar ik verkoop mijn 2 mannetjes, en dan verschoon ik het hele balkon(staat vol met vuilniszakken) en het hele hok, en begin gewoon weer een schone lei
En we staan 22ste met een nieuw huis dus zie het al helemaal voor me 8tertuis weer een konijnenhok met een lief darterlend konijntje erin, als pa zorgt voor wat hout timmer ik een hok voor mn fret voor buiten want die kan niet bij konijn in .
Me honden die door de tuin rennen ooh ik droom helemaal weg
mijn vogel gaat tevens mee naar zierikzee want een kennis daar van me moeder wil hem wel hebben

KimmerTjusss (L),,, zegt:
jha ik zorg voor hout

me pa heb timmerbedrijf weej n og

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Donderdag & Vrijdag na As:D Jah Viet Lekkere Rozijn:D zegt:
WAT

wat vet

nee wis ik nie dattie zon bedrijf had

jawal
ik kan eigenlijk helemaal nie goed timmeren:S
kuj zo zon hok bouwen

vraag wel aan m e broer of pa of die wil helpen

vette oliebol gek

D:
wil eigenlijk op een 1 of andere manier een etage hok hebbe voor me frettie of knijn

das nice