GOING GLOBAL Woensdag 6 juni vindt er op en rond onze school een grote sponsoractie, Going Global, plaats voor ontwikkelingsprojecten in India.Wij werken hierbij samen met de Stichting Edukans, een stichting die een ruime ervaring heeft met het opzetten en subsidiëren van dergelijke acties.
Leerlingen en docenten zullen proberen zoveel mogelijk geld in te zamelen. Zij doen dit door middel van allerlei activiteiten waarvoor zij zich laten betalen: bands zullen optreden, dansjes zullen opgevoerd worden, er worden (Indiase) hapjes verkocht evenals zelfgemaakte kalenders en ansichtkaarten, er wordt een modeshow gehouden, bollywoodfilms zullen vertoond worden, een aantal leerlingen gaat lopend naar school, zij laten zich per kilometer sponsoren etc. etc. Ook is er een aantal grotere centrale acties. Het belooft dus een spetterende dag te worden!
Tussen 8.10 en 10.00 uur worden de stands en lokalen ingericht, de uitvoeringen voor het laatst geoefend etc. en dan beginnen de activiteiten om 10.00 uur, de centrale afsluiting is om 15.00 uur. Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk mensen komen en dat er zoveel mogelijk geld voor de projecten wordt binnengehaald! We hebben ook de toekomstige eersteklassers uitgenodigd, we maken flyers voor de buurtbewoners en leerlingen van de Parkenschool. Mensen van buiten onze school zijn dus ook van harte welkom.
Een leerling van onze school, Justus Dokter uit klas 5, is naar India geweest en heeft de projecten bezocht waar het geld uiteindelijk naar toe gaat.Op de foto is Justus te zien op een van de scholen die gesubsidieerd worden door Edukans.
Dus komt allen op woensdag 6 juni tussen 10.00 en 15.00 uur naar het Gymnasium en geef geld voor het goede doel!!!
De les ging super! Het is nog nooit zo goed gegaan Ik denk dat dat vooral komt door het nieuwe zadel maar ach Meteen maar eens aan m'n vader gevraagt of ik een keer met Wai naar de les mag (Heb nu alleen zo nu en dan priveles op stal met hem )
Ik ben nu aan het werk voor de schoolkrant maar heb eigenlijk geen zin maar ik MOET gewoon even doorwerken anders komt het niet af en de deadline is al over een weekje
Ja vond ik ook Alleen zo'n meisje uit mijn les vond hem kinderachtig Meteen maar even verteld dat dat echt niet kinderachtig was hoor Haha Is toch alleen maar super schattig? En ja.. De meeste kinderen van 3 hebben zo'n dekje maar het is ook zo'n geweldig ding