Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:zou iedereen in het meeting topic de data's neer willen zetten wanneer je zou kunnen?Kim_97 @ [BM] [Besloten] De haflinger eigenaars gaan meeten!
prow schreef:Had vandaag les met Waldo. Het ging echt super goed. In het begin had hij een beetje veel haast, maar uiteindelijk kreeg ik zijn tempo onder controle en liep hij eindelijk goed aan de teugel. Normaal heeft hij zijn neusje er altijd uit en nu dus niet! Zelfs in de galop heeft hij een paar passen aan de teugel gelopen, hij vond het wel heel moeilijk haha. Verder nog geoefend met wijken en dit ging ook al een stuk beter. Ik moet nu vooral er opletten dat ik zijn tempo onder controle heb en ik mag wat strenger zijn.![]()
Instructrice zei dat ik wel L1 kan gaan starten met hem, dus ga even plannen wanneer ik voor de eerste keer L1 ga starten!
Kim_97 schreef:mooie bijleespost fabienne! fijn dat je les goed ging en dat je nu weer een aantal punten hebt om aan te werken!![]()
ik heb vandaag een buitenrit met vrouwke gemaakt. we waren naar het meertje geweest. ik was naar de overkant gegaan en toen ik daar was dacht vrouwke, 'laten we een galopje terugnemen' dus die gaat in volle galop dat meertje door (ook door het diepe, dat komt ongeveer tot waar het zadel begint) maar bij het diepe had ze natuurlijk geen goede balans en was het heel zwaar daardoor viel ik voorover op haar hals en vrouwke kwam op dat moment met haar hoofd omhoog dus ketste kei hard! en toen had ik me dus om haar hals geklemt in de hoop dat ik niet in het water viel. toen we weer aan de kant kwamen lag ik dus over d'r hals en ving papa vrouwke op. ook kwamen we nog vrachtwagens tegen, waar vrouwke goed op reageerde en overstekende kippen.