Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
novito schreef:ik durf ze niet in een vlecht te doen! ben bang dat een ander paard er aan gaat knabbelen of andere dingen... en dan ben je in 1x een hele pluk kwijt....
Rianne_ schreef:Ja Nathalie stuurde foto's van Surena inderdaad xLeoniee, echt super leuk om te zien! 't Is gewoon echt een kopie
Aanleg denk ik wiekerobinSommige paarden krijgen gewoon geen lange manen.
Ik behoud ze door ze eigenlijk altijd in te vlechten, na ca. 2 weken er even een dagje uit en weer opnieuw.. En niet te veel borstelen maar wel klitvrij houden.
MelisWess schreef:Hebben jullie er dan geen last van dat de haren uitvallen? Als ik ze invlecht en dus laat zitten dan vallen er altijd heel veel manen uit..
Rianne_ schreef:novito schreef:ik durf ze niet in een vlecht te doen! ben bang dat een ander paard er aan gaat knabbelen of andere dingen... en dan ben je in 1x een hele pluk kwijt....
Heb Marena al twee jaar in de vlechten en nog nooit meegemaakt dat een ander paard dat deed..
Vorige haflinger ook altijd in de vlechten en ook nog nooit last van gehad. Bij die haf is door haar veulen wel eens aan de voorpluk geknabbeld, maar nooit door een ander paard.