Madeira_ schreef:Mando schreef:Tuurlijk, heb vertrouwen in jezelf. dan komt het wel goed
Dat ontbreekt nog wel is inderdaad bij me![]()
Herkenbaar! Zo'n momentje heb ik vanavond... haha.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wentos schreef:Rosanna1990: Ik mag/kan op het moment ook niet rijden ivm rugklachten, maar als ik niet naar de fysio was gegaan was het in de loop der tijd alleen maar erger geworden, dus goed dat je ouders toch gezegd hebben dat je moest gaan!
Paulusjuh schreef:Wentos schreef:Rosanna1990: Ik mag/kan op het moment ook niet rijden ivm rugklachten, maar als ik niet naar de fysio was gegaan was het in de loop der tijd alleen maar erger geworden, dus goed dat je ouders toch gezegd hebben dat je moest gaan!
Misschien kunnen we er beter een topic van maken "21 + en een haflinger én rugklachten of andere lichaamskwalen"
. Heb er zin in ook nog es. Kan niet zo lang stilzitten dus was het nu na anderhalve week ook wel goed zat thuis. Begin alleen morgen wel gelijk om 8 uur, das wel ff wennen na elke dag uitslapen
. Maar goed ik voel me goed genoeg. Begin wel met halve dagen, nog niet gelijk te veel willen.
Dat helpt wel bij gewrichtspijn inderdaad. 
Siersma schreef:

ze liep zoals ik hoopte hihi. Mijn instructrice zei nog 'goed gedaan Paulien' en ik ben ook tevreden
. Nu maar douchen & slapen, morgen weer vroeg op

Madeira_ schreef:Paulusjuh, heb je nog lekker kunnen rijden?
Les ging goedze liep zoals ik hoopte hihi. Mijn instructrice zei nog 'goed gedaan Paulien' en ik ben ook tevreden
. Nu maar douchen & slapen, morgen weer vroeg op
hoop morgen weer.
ze staat dan ook wel in een boks waar t echt net zo koud is als buiten zoniet kouder als de wind erop staat. En een pssm paard heeft t snel koud dusja hoop maar dat ze het zo lekker warm heeft ook al lijkt ze wel een beer, ze maakt zelf ook veel vacht aan!