Ze loopt weer goed! In het weekend nog rustig aan de hand gestapt voor de zekerheid en we gaan nog even een poosje door met d'r hoefjes teren, maar ik ga er vanavond weer voor het eerst op ! Wat stapwerk en beetje drafwerk doen, meer niet.
mooie fotos weer zeg! leuke nieuwe aanwinst gezien, knappe peeps aan het werk en mooie zomerfoto hierboven bruinhoofdstel vind ik mooi staan. jammer dat sanna verkocht is maar je hebt er wel een leuke nieuwe aanwinst er voor terug.
Wat een leuke foto's weer! Ik doe nog een keer een betere bijleestpost. Nu even een spammetje, ooit hadden we het over een Haflingervakantie. Ik probeer nu wel iets ietwat kleinschaligers te organiseren: [BEU] Interesse voor een weekend aan zee met eigen paarden? . Een weekendje naar zee. Misschien zijn er hier geinteresseerden voor.
Carliijn
Geplaatst: 24-01-12 23:38
Die crossfoto's zien er stoer uit zeg!
Ik heb net echt een rotavond achter de rug. Net op dressuurles had bailey van de stress weer dunne mest en ook accuut wormen. Daar heb ik echt hele nare reacties op gehad omdat ze die laatst ook al had. Daar kon ik niks aan doen want ze wordt al extra behandeld maar toch is het naar. Was gelijk de laatste druppel om te stoppen met dressuurles. Waarom iets doen waar ik me niet prettig bij voel toch? ik ga gewoon lekker verder met crossen en springen. Daar heb ik veel meer plezier in.