Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandylfmarca schreef:hebben jullie misschien nog een idee voor mijn scheurmonster?
als we buiten zijn en we gaan draven gaat ze keihard galoperen en een wedstrijdje houden met het andere paard.
probleem is ze stopt niet meer.
je kan gaan zitten en hooooo zeggen zij gaat alleen maar harder.
ze pakt het bit soms ook wel eens vast
ze reageerd nietmeer op het bit.
heb er enkelgebroken in gehad, nu heb ik er dubbelgebroken bol in zitten.
deze week haal ik een dubbel gebroken plat, die blijken iets scherper te zijn.
mocht dit niet werken, wat voor een bit kan ik er dan het beste in doen volgens jullie?
mandylfmarca schreef:hebben jullie misschien nog een idee voor mijn scheurmonster?
als we buiten zijn en we gaan draven gaat ze keihard galoperen en een wedstrijdje houden met het andere paard.
mocht dit niet werken, wat voor een bit kan ik er dan het beste in doen volgens jullie?
JastieHorse schreef:mandylfmarca schreef:hebben jullie misschien nog een idee voor mijn scheurmonster?
Heb je haar wel goed aan de hulpen? Ze lijkt nu gewoon schijt aan jou te hebben...kan je er wel een scherper bit in hangen maar ook daar zal ze uiteindelijk door heen gaan lopen.
JastieHorse schreef:Pffffffff zadelmaker kwam vanavond voor een vriendin van me. Haar zadel is wat opgevuld en lag super. Ik dacht goh laat ik eens vragen hoe mijn zadel erbij ligt..nou die mag ik dus nooit meer gebruikenZe heeft toen gelijk 2 zadels gepast, de fairfax en de kent en masters lagen erg goed. Zadels kosten nogal wat dus voorlopig niet rijden en maar sparen!! En ik ben ook nog eens op mijn plaat gegaan op stal, arm ligt open en mijn knie is echt onwijs dik..kan bijna niet lopen van de pijn
Gaat weer lekker dus..