Hofdame heeft een mooie kleur, en het ziet er netjes uit weer. Alleen wat doet je hand op die 2e foto .. Ookal is de foto zo klein, daar hoort die niet
En leuke foto's weer!
Marlis
Geplaatst: 07-06-11 21:32
Jolandaatje: Waar komt Ruby vandaan?
Mooie foto's van prachtige haflingers weer gezien.
Mijn zus en ik hebben Kyra vanavond geschoren, het resultaat: Knappe donkere kont.
Vandaag voor het eerst op James met een BBP gereden. Ging goed, heb de beugels er af gelaten, die ga ik niet gebruiken. Ik rijd graag zonder zadel, maar James is zo glad Daar glijd ik in de bocht wel eens af. Maar dit is dan ideaal. Zit mooi stroef. Maar toch zonder zadel
Haar vacht zat gewoon echt nog helemaal vast, alleen op haar hoofd liet het los. En ze schuurden erg veel omdat haar vacht erg jeukten en ze had het na 2 rondjes rennen al een bezwete vacht waarbij ze dan ook stond ze pompen.
Oh Mercury en prachtig zeg! Uit welke lijn komt ze?
Ik vroeg me iig ook af waarom Kyra geschoren werd, maar snap het nu.
Angelina heeft (inmiddels) 2 weekjes vakantie. Vandaag haar ff op de plaat gezet in haar vakantie landje bij de jeugd
Anoniem
Geplaatst: 07-06-11 23:29
Nessie schreef:
Hofdame heeft een mooie kleur, en het ziet er netjes uit weer. Alleen wat doet je hand op die 2e foto .. Ookal is de foto zo klein, daar hoort die niet
En leuke foto's weer!
Mijn hand doet niks raars toch ? Dat is mijn arm die je ziet heb mijn handen altijd wat hoger