Das wel retevet! hahaha , neem maar oordopjes mee DTL!
Paulusjuh
Geplaatst: 23-08-11 00:20
Jaaa happy birthday! Dat wordt een iets andere parade dan gebruikelijk haha! Enneh trakterennn :-p
DTL
Geplaatst: 23-08-11 00:22
Thanx!!! Pffftt weer een jaartje ouder! Maar gelukkig hoe ouder hoe gekker Vandaag kreeg ik de vraag wat doe je met je verjaardag. Mijn antwoord: lekker stukje rijden met m'n topper en verder niets, want ik vier m'n verjaardag op Ermelo! Gezelliger kan je verjaardag niet worden toch?!
Dat zingen lijkt me erg leuk laat me verassen!
DTL
Geplaatst: 23-08-11 00:26
Ik neem wel wat lekkers mee, maar zingen jullie dan wel met de parade? Lijkt me erg leuk LOL!!! Maak je niet vaak mee hahaha!
Ik lees ook wat over chaps? Ik heb hier nog zwarte (nood) laarzen van Divoza met rits achter en veters voor: M, voetmaat 38, hoogte 46, kuit 37... Als iemand dus laarzen nodig heeft pb maar, dan neem ik ze mee.
Wij hebben ook geen stal, maar mag van Eirdinges af en toe in haar stal als het moet. Opzich is Alves echt heel makkelijk... Was gister ook van 9 tot 5 in Rosmalen met hem, helemaal in me uppie, met de veewagen, een kind kan de was doen!
S_uus
Heerlijk man!! Zo nu echt husky's uitlaten schiet niet op met me.
doei
Geplaatst: 23-08-11 00:59
Moet wel zeggen dat ik hem regelmatig uit de veewagen haal om een stukje te wandelen, Lang stilstaan kan nooit goed zijn voor de bloedsomloop en zijn darmen...
Hij gaat ook altijd mesten en/of plassen als we wat wandelen.
Alves is echt het meest makkelijke paard uit mijn leven en daarbij de jongste! In het begin dacht ik echt hij gaat vallen in de veewagen (dat deed mijn andere paard), of stampen, hangen,over de stang heen springen etc. Ik heb al die pappeheimers al gehad... Durfde niet eens meer een paard te vervoeren voor 3 jaar lang (mijn vorige paard is in de trailer verongelukt) en dan te bedenken dat ik effe 150km in me eentje met Alfie afrij Na 15 zware paarden jaren heeft god mij volgens mij dit engeltje bezorgd
S_uus
Jeetje Lau snap best dat je een trailer fobie hebt nu, mijn god zeg ongelofelijk. Wat reed je met die paarden dan ? Ook gewoon dressuur?
Rij je in je eentje naar concoursen enzo? Respect, mijn stalgenoot doet dat ook regelde zich , voor ik altijd met dr mee kwam, daar op het terrein wel iemand die voor las en voor de rest redde ze zich best, trailer in en uit parkeren enz achteruit , niks wat niet goed gaat, echt ik sta vaak met alle verbazing te kijken hahaha.
Goedemorgen! Alweer een nachtje voorbij! Nog maar 4 te gaan leuk leuk!! Hopen dat het weer een beetje mee zit. Voorspellingen zijn ook niet je van het. De 23 graden met zon is iig verdwenen :-(