paardetaxi, heb ik ook al gekeken... Probleem is dat ik helemaal naar braband moet... Dat gaat dus een godsvermogen kosten.
Ik ga vandaag bedrijf bellen... Ik de hoop... En anders had ik net van iemand op bok haar vereneging die verhuurd ook trailers, maar dat is helemaal in rotterdam (uur heen en terug om in Blaricum de komen)
Nathalie, ik heb ff gekeken, maar ik zie willem er nergens tussen staan hoor...
Wat ook latsig is, is dat ik al heeeeel vroeg weg moet met de trailer, meestal zijn die verhuurders dan nog helemaal niet open... Ik moet om half 9 uiterlijk in braband zijn. het is ongeveer een uur rijden naar braband, zonder trailer. Met trailer er dus ongeveer een kwartier er bij op... Dus 5 kwartier reistijd. Dat houd in kwart voor acht ingeladen zijn en rijden... En dat is dan echt krap krap... Liever zou ik half 8 vertrekken.
Dan moet je die trailer 'sochtondes ook nog ophalen... die koelman waar ik ga bellen is pas vanaf half 10 open... Niet echt prakties als je paardentrailers verhuurd, wat dat is altijd vroeg werk... Maargoed ik ga hem zo even bellen.
das minder dat je nog geen trailer heb gevonden... wij gaan om 12 uur ongeveer weg maar moeten nog wat paarden ophalen enzo zie sommige mischien wel daar en anders allemaal heel veel succes
Hmm lekker dan Hoop dat het allemaal nog goed komt
De kans word steeds groter om volgend jaar officieel te gaan starten met Nibbit. Heb van kennis pony aangeboden gekregen om mee te gaan springen, eerst 1 wedstrijd dressuur, en dan tot de L springen en dan mag ik eindelijk starten met m'n kerel!
Want het begint eigenlijk echt te kriebelen, hij loopt zo lekker! En zeker ook met springen!
Anoniem
Geplaatst: 19-08-10 10:03
Ga je dan springen starten met hem of ook dressuur ?
Ik denk beide, zowieso eerst dressuur want je moet toch 1 winstpunt. Maar dressuurmatig zou heel gunstig zijn voor hem qua dekdienst etc, en hij kan het zeker. En als het kan ook springen erbij/erna want dat vind hij zó geweldig, maar moet hem niet teveel worden. En dressuur, en dekken, en shows, en dan springen
Ik rijd Nib nu ook gewoon op trens, en op vreemd terrein is hij op een of andere manier altijd super braaf. In het begin gaat het me misschien spierpijn op leveren gezien zijn voorwaartse drang, maarja. Uitdagingen houden het leuk!
Ik lees vanavond even bij want ik ga zo inkopen doen en nog de laatste dingen regelen en dan vertek ik morgen naar Spanje voor tien dagen! Even helemaal nergens aan denken en relaxen. Het vervelende is alleen wel dat de uitslag van Atlas' bloedtest in die 10 dagen binnekomt
Ik dacht of, of. Tenminste dat had iemand mij vertelt..
Maarja dan ga ik maar kiezen wat ik wil met Nib Ergens wel vreselijk zo'n regel! Tuurlijk er zijn hengsten die gewoon geschift zijn, maar Nib is echt niet moeilijker dan een ruin Maarja, regels zijn regels..