Oeee nibbit, hij is echt geweldig Peeps mag trots zijn op zo'n mooie papa haha.peeps is nog lenig met der dikke buikie
wauw, prachtige fotos lisa die onderste zag ik ook al op hyves, vind ik echt een hele mooie foto!En die bovenste : vet peeps is leuk ik ga met beau ook binnenkort beginnen met vhd, ben al begonnen met leren flemen
Marit glimt echt als een spiegeltje Weer gave foto's van Nibbit!Ben zo benieuwd wat voor veulie Peeps krijgt
lisa: hoe kun je nou blijven zitten ik zou der afvallen, zeker weten maar het is wel een hele mooie foto hoor
Erg mooi! Hij zal nog wel wat uitzwaren denk ik, maar ook mij wat te sportief Edit: denk ik ook amazone77
Dat zeker maar heel breed zal hij waarschijnlijk niet worden.Maar wie weet. Show 'm over 2/3 jaar nog maar eens
hij is idd heel erg luxe.....maar kan erg goed sjouwe,hij gaat mee naar ermelo. zijn hem nu aan het beleren.vlugge sjaak.
Hij zal ook nog wel uitzwaren, maar mijn type haf is een ouderwetse haflinger maar wel met ruime gangen
zit al aan de max geloof ik.....zal morgen even kijken voor foto's van sterago.mooie foto viet,kan ook lekker sjouwe zo te zien.
Wat een mooie hengsten.Ik hou wel van dat moderne type.Geweldig vind ik dat.Hopen dat hij niet veel breder wordt.