Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ELpatcho schreef:Hey wat leuk! Waar haal je die nou vandaan? Zat net nog te denken of ze die nog op de site gingen zetten!

Rosanna1990 schreef:Zo, moet even mijn verhaal kwijt.
Net krijg ik een whatsapp van één van mijn beste vriendinnen. Laatste tijd reageerde ze nauwelijks om mijn berichten, maarja, wat doe je ertegen.
Staat erin dat ze klaar is met de schijnheiligheid. Ik er niks van snappen en dus bellen.
Zij vroeg zich af of ik nog daadwerkelijk geintersseerd was in wat zij deed.
Ik ben echt oprecht geinteresseerd.
Om een lang verhaal kort te maken was zij niet meer geinteresseerd in mij en vond ze dat we uit elkaar waren gegroeid.
Dit had ze al 1,5 jaar.
Wat voelt dit als een steek in de rug he! Ik stond altijd voor haar klaar en vond onze vriendschap erg prettig, maar dit zag ik nooit aankomen.
Heb net ook in tranen gezeten op mijn werk (lekker genant)
Maar nog steeds kan ik het niet helemaal bevatten.
1 ding weet ik wel, ze heeft het nu goed verpest bij mij.
Zo ga je niet met vrienden om.
zo, dat lucht even op

je bent wel beter waard!!

Pff wat naar zeg van je vriendin, vooral dat ze zoiets 1,5 jaar verzwijgt… Inderdaad, in zulke mensen gaan energie meer steken, zij is het niet waard voor jou.
Leuke foto 
En wat een lieve sleutelhanger!

. Ben je mooi klaar mee je moet zeker nog wel een aantal keer terug komen? 
Sita_ schreef:Jemig Viet, wat een waslijst
Nu durf ik al helemaal niet naar de fysio...
Miiejs schreef:Merry weet niet of je had meegekregen wat ze heeft?
Maar aan de andere kant is het ook wel logisch dat je constant t zelfde moet doen. Want zo kom je er precies achter als t iets te veel zou worden.
Miiejs schreef:Haha bri kan dan wel als bijnaam Barbie hebben maar die naam doet ze geen eer aan, ze ploft het liefst midden in de bagger neervan de week ook heel der manen zwart, staart vol met bagger, echt net een varkentje mar dan in het goud
Ziet helemaal voor zich hoe het paard in de modder ploft.
hahahahahahaWentos schreef:Hier nog een 21+er met een halfinger.
Rij western met haar
Mando schreef: