leukeerds zou binnenkort is foto;s posten van mijn haffie
lucky16
Geplaatst: 30-12-12 16:07
Whauwie! Wat een mooie dieren allemaal zeg!
Mijn kale hafje
Anasha
Geplaatst: 30-12-12 19:20
oo, sorry, ff niet meer geweest, op pag. 81 nog wat vragen over mijn Haf gekregen Hij (Ja, een jeweetwelkerel) is een kruising NRPS, zijn moederskant was volledig haflinger, zijn vader een springpaard, maar springen doet hij niet aan :} Hij is voor de grap gemaakt, was niet echt om serieus verder mee te fokken oid
Sorry, voor de 3e foto, maar moest er ok nog even bij zetten... En ja, hij is vreselijk vies maar ik zit erop en daar gaat het om: http://tinypic.com/r/50p6d5/6 Sorry, kon zosnel geen nette rij foto vinden, best stom eigenlijk, wordt nooit een foto van gemaakt... Hump Hij is zo'n 1.60 (?) groot, maar ook nog flink gegroeid Zal gelijk mijn profiel ook nog volzetten meet zijn foto's, haha!
DohoShots
Geplaatst: 30-12-12 19:32
Mijn knapperd ! All-Star van de Doeze Hoeve V: Allacher M: Finesa (Elite) Hij is nu 4,5 jaar oud en meer als een jaar in mijn bezit
Mooie prachtige hafjes allemaal weer. *kwijlt er bij weg* Even oude foto van mn lease hafje Waarschijnlijk mag ik lekker vanaf mei weer foto's komen spammen hier, want dan kan ik haar weer leasen
Is haar aangeleerd, doet verder alleen op commando en anders nooit... Geen gezeik hierover aub?
DohoShots
Geplaatst: 31-12-12 15:13
Juliettex schreef:
aaaah allstar! die ken ik nog wel leuk beestje !!!
Ojaa? Want lijkt me sterk dat je hem kent van bokt want ik post haast nooit foto's op bokt
simone_89
Geplaatst: 01-01-13 16:48
Lang geleden dat ik wat gepost heb, maar ik zag weer erg veel leuke hafjes voorbij komen! Hier weer eens een foto van Winoa vandaag.
lieverties
Geplaatst: 01-01-13 17:15
Wat een mooie haflingers allemaal. En ook een paar Doeze Hoeve haflingers zoals Winoa en All Star leuk! deze heb ik meegmaakt bij de familie Doeze Jager.
Een aantal foto,s van mijn jaarling haflinger merrie Alora van Slandshof vader is Allacher moeder is Aurelia van de Tolberg
Wat een mooie en vooral goed bewegende Haflingers allemaal! Winnetou heeft echt een leuke kop zeg! Hoe oud is ie? Ziet er vrij jong uit nog..
Palermo vorige week weer heerlijk kunnen trainen in het meest smerige winterweer mogelijk Gatver, ik haat regen en blubber... Ik heb een topicje gemaakt in RIJ-ITP waar ook filmpjes in staan
DuoZiggy
Geplaatst: 01-01-13 20:41
Hallo , ik zie allemaal mooie hafjes maar eigenlijk ben ik zelf opzoek naar mijn vorige verzorg haf . Mirdy Van Hoefjes van 2005. Ze heeft in 2011 een veulen gehad van een tinker en ikverzorgde haar toen al 2 jaar. Omdat ze nadat ik stopte met verzorgen wegens privé omstandigheden werd verkocht ben ik nu erg benieuwd hoe het met haar gaat.